ביום שני האחרון התקיים במכללה לשוטרים בבית שמש כנס פעילות מסכמת של הסמינר הארצי 'עמיתים ומשפיעים'. הכנס נערך במטרה להציג את תוצרי התלמידים שנבחרו לשמש כשגרירים למניעת שימוש בסמים ואלכוהול.
באירוע נכחו ראש האגף החקירות המודיעין, ניצב גדי סיסו, אורית שפירו, ראש תחום בכיר לסמים ואלכוהול, חנה שדמי, מנהל אגף א' באגף החינוך, יובל חליבא, יו"ר מועצת תלמידים והנוער הארצי.
במסגרת הסמינר השנתי, העוסק במנהיגות נוער,השתתפו באירוע נציגים מרשויות מקומיות מכל הארץ. את העיר רחובות נבחרו לייצג 25 תלמידים ותלמידות מבתי הספר דה שליט חטיבה ב' וקציר חטיבה א' . התלמידים נבחרו מתוך 60 תלמידים שייצגו את מחוז דרום.
בני הנוער האזינו להרצאת מנהיגות והציגו את היוזמות החדשניות, כדוגמת חדר בריחה המשלב שאלות בנושא המניעה, כדי להגיע ולהשפיע על כמה שיותר בני נוער בצורה המיטבית.
נציגי המשטרה ביצעו תצוגת יכולות לכלל התלמידים, ולאחר מכן התלמידים הציגו במעגלי שיח את העשייה למניעת שימוש בסמים ואלכוהול, במטרה למגר בצורה יצירתית את תופעת שימוש לרעה בסמים ואלכוהול.
דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול:
"מדובר באירוע איכותי ויוקרתי המשותף למשטרת ישראל, משרד החינוך והרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול. ניכר כי בני הנוער המשתתפים בכנס הם המנהיגות המובילה של המחר. זאת ההזדמנות להודות למדריכות השפ"י, מיכל גרשי ומירי זריהן אוליבר, הפועלות ימים כלילות כדי להטמיע את תכני המניעה בכל בתי הספר. וכמובן למובילות הבית הספריות שמנחילות את התכנים לכלל התלמידים".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.