הלילה, עם סיומה של חקירה סמויה, נעצרו 5 חשודים (בגילאי 30 עד 50 תושבי אלעד, בית"ר עילית, ירושלים, ת"א ורחובות) בחשד כי שכרו משרדים ברח' גליס באזור התעשייה בפ"ת ותחזקו בהם מעבדה לגידול סמים מסוכנים.

עם כניסת השוטרים למקום, התגלתה מעבדת סמים שהכילה כ-180 שתילי סם מסוכן מסוג מריחואנה ומשקלם הכולל כ-450 ק"ג.
היום בסביבות השעה 13:00 יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בפ"ת.
החקירה נמשכת.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה