הסרטון המדובר - צילום אור דוד אלון
יום שני שעה 11:50 בדקות האחרונות החל לרוץ סרטון ברשת על אדם העומד על גג הבניין החדש בפארק המדע בצומת אופנהיימר – הרצל ובזוית שהאיש עומד, נראה כאילו הוא חושב להתאבד. אך לא!, מדובר בבניין חדש אשר נבנה לאחרונה ואחד הפועלים עלה לגג כשהוא מאובטח. ולמביט מהצד בהחלט אפשר לטעות ולחשוב כי מדובר בכוונה להתאבד. אך סוף טוב והכל טוב ושווה לצפות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה