ב – 19/7 בשעה 17:00 ייצא לדרך מצעד הגאווה הראשון של רחובות. המצעד יחל בתחנת הרכבת של רחובות, לאורך רחוב הרצל ויסתיים בשד' חן שם ייערך הפנינג עם הופעות של אמנים מקומיים.
בכוונת המארגנים לחלק מים לצועדים, לקשט את העיר בדגלי הגאווה להקים במה להופעות ולצורך כך הם זקוקים לסיוע כספי ולכן הם מנסים לגייס מימון באמצעות אתר גיוס ההמונים "מימונה".
להלן לינק לאתר "מימונה"
https://www.mimoona.co.il/Projects/4784
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה