לפני שבוע התגלה מחזה קשה של שריפת ספריית הרחוב המוצבת בפארק אחוזת הנשיא וביום שישי האחרון נערך במקום אירוע להקמה מחדש של ארגז הספרים.
הבוקר חמישי התעוררו תושבי השכונה וגילו כי שוב פעם הוצתו חלק מהספרים המוצבים בפארק להנאת התושבים.
תושבת השכונה מספרת כי עד לאחרונה מבוגרים בעלי כלבים היו נוהגים להיות בפארק עד השעות המאוחרות בלילה, אך בגלל הקיץ הפקחים מבקשים מכולם כולל המבוגרים לעזוב את הפארק בגלל תלונות רעש, ומה שקורה במציאות הוא שהמבוגרים נשמעים להוראת הפקחים ועוזבים את המקום ואילו בני הנוער עוזבים למראית עין וכאשר הפקחים מסתלקים בני הנוער חוזרים וגורמים לוונדליזם. אך כל עוד שהמבוגרים שוהים בפארק בני הנוער נזהרים מוונדליזם. תושבת השכונה אשר דיווחה על המחזה הקשה, מקווה שהפעם יוצבו מצלמות בפארק



להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה