לפני מספר שעות (יום חמישי 12/7 בסביבות השעה 11:00) הוזעקה המשטרה לרחוב רמב"ם ברחובות, לאחר שתושבים הפגינו ומנעו הצבת תמרור נכה והפקעת המדרכה לטובת חניית נכה.
עובדי העירייה החלו בהצבת התמרור, אך דיירי האזור נזעקו למקום, ומחו בתוקף על הפקעת שטח החנייה, בטענה כי במקום קיימת מצוקת חנייה ואילו לבעל התו נכה, יש בחצר הבית חנייה פרטית, כך שאין לדעתם סיבה להפקיע חלק מחניית הרחוב.
אחת התושבות נעמדה בנקודה המיועדת להצבת התמרור ומנעה את הצבתו.
למקום הוזעקה המשטרה ונציגי העירייה. ולאחר שיחות עם המפגינים, הוחלט בשלב זה לא לבצע את הצבת התמרור, אלא יבדקו את הטענות ובשבוע הבא תתקבל החלטה בנושא.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה