כמה מילים על ועדת ערר
כאשר עלה נושא הרכב ועדת הערר בישיבת מועצת העיר, היו לא מעט חברי מועצה שחשבו שועדת ערר נועדה רק לדון בערעור של בעלי עסקים על גובה הארנונה שהעירייה חייבה אותם, ובכן ועדת הערר דנה בכל ערעור של כל תושב פרטי או עסקי, גם תושב פרטי יכול להגיש ערר למשל, הוסיף תוספת לבית והעירייה חייבה אותו על שטחים נוספים שלדעתו לא אמורים להיות מחוייבים בארנונה, הוא רשאי לאחר שהעירייה לא נענתה להשגה שלו, להגיש ערעור לועדת הערר. ועדת הערר היא מעין ועדה שיפוטית המחייבת את העירייה לקבל את הערעור במידת הצורך. ועדת הערר היא במעמד של "כמו בית משפט שלום", אדם/עסק המחוייב על שטחי ארנונה שגויים לדעתו, לא יכול לפנות לבית המשפט לפני שפנה אל ועדת ערר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.