להלן תגובתו של עדי בויטר

"חנן עבר אירוע מוחי לפני מספר חודשים הבן אדם הדיעה שלו, לא צלולה במאה אחוז, הוא היחיד מבין כל המערכת שבא בטענות המופרכות האלה.
אני לוקח על עצמי את ההפסד, קבלתי גולים ששוער ברמה שלי לא אמור לקבל, זה יום חלש שלי שאני לא יכול להסביר אותו ולצערי זה קרה דוקא בדרבי שכל כך רציתי לנצח בו. כואב לי על הקהל, אני קרוע בתוכי על הכאב שגרמתי לקהל הנהדר. אני אלך לפוליגרף בשמחה ואני מוכן אפילו לממן אותו אבל אם אני דובר אמת אני ארצה התנצלות מעדני ואני אגיש נגדו תביעת דיבה"
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה