לפני כחודשיים חשפנו שבארץ מתארגנת תנועת מחאה עממית למען תחבורה ציבורית בשבת ומי שעומד מאחורי ארגון המחאה הם 3 תלמידים מתיכון דה שליט, עומר דביר, קרן ספיר ורוזי בובר. 3 התלמידים לומדים במגמת תקשורת והם מתעדים את כל תהליך המחאה שלהם. בימים אלה הם החלו בארגון תהלוכת מחאה שתצא ביום חמישי 7/2/13 בשעה 18:30 בתל אביב. התהלוכה תצא מכיכר דיזנגוף ותצעד לכיוון כיכר רבין. אל תלמידי דה שליט חברו בימים אלה גם פעילי עמותת ישראל חופשית. לפני הבחירות הם נפגשו וקבלו תמיכה מחבר הכנסת של מרצ ניצן הורוביץ. עד עתה הודיעו באמצעות דף הפייסבוק 120 איש שכוונתם להגיע לצעדת המחאה. כאשר התלמידים מצפים ל – 300 איש. בימים הקרובים יפגשו עומר, קרן ורוזי בובר עם עיריית תל אביב והמשטרה כדי לתאם את התהלוכה.
ניתן להצטרף לצעדת המחאה בלינק הבא "מחאת האוטובוסים – הפעלת האוטובוסים בשבת"
http://www.facebook.com/shabat.bus#!/shabat.bus
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה