במהלך חופשת החנוכה התקיימה תחרות ארצית לקלרינט בקונסרבטוריון הישראלי בתל אביב. בת אל זאודה, אוריה בן-חמו ולימור סהלו, נגניות הקלרינט, השתתפו בתחרות וזכו במקום הרביעי בפרס בסך 1000 ₪
התלמידות בחרו לתרום את הפרס לילדים חולים המאושפזים בקפלן וביום שני השבוע (28.1) הגיעו התלמידות בליווי הוריהן, מנהלת ביה"ס- אורית שרעבי, מחנכת הכתה - אילה קיסרא, שרה והב- מנהלת מחלקת חינוך יסודי בעיריית רחובות ומנהלת תכנית סולמות- שרה אלבז, לטקס הענקת התרומה במחלקת הילדים בבית החולים קפלן.
בבית החולים קיבל את פני המבקרים מנהל בית החולים פרופ' יעקב יהב, שזכה לשמוע קטעי נגינה יחד עם הילדים החולים והוריהם.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.