היתה שיחה עם מספר מצומצם של אוהדים ובו מוסא ביקש זמן וטען שמהיום הכל ישתנה. הוא טען שהוא ישלב צעירים והוא יוכיח לנו שהקבוצה תשתנה. מנגד המצב הלך והדרדר. עצוב שמוסא נאחז בקרנות המזבח, עצוב שאוהדים קוראים לו להתפטר אבל אדון מוסא, הגיע הזמן שתשים את המפתחות תגיד תודה רבה על ההזדמנות שמכבי שעריים נתנה לך ונפרד כידידים. בכדורגל אין קיצורי דרך !!!, בכדורגל כדי להיות מאמן בליגה א צריך לפחות להיות מאמן ילדים/נוער. אני לא מכיר מישהו בעולם שהתחיל ללמוד מכיתה ג אלא אם הוא יצא מחונן ולצערי מוסא רחוק מלהיות כזה. ההנהלה של מכבי שעריים חייבת לקבל החלטה מיידית על סיום עבודתו של מוסא בן חיים, והיא חייבת לנתק את המח מהלב. מוסא הוא אולי אדם חביב אבל מאמן הוא לא !!!!
עם סמל לא הולכים למכולת, עם הסמל הנוכחי בוודאי שלא.
מתי קבוצות היו באות לפה ולוקחות נקודות במגרש שלנו ? ? .המבצר הביתי הפך לצערי למכון לווי, שכל אחד שבא לו, מגיע מתפרק והולך. לא לילד הזה פיללנו.
שצעקתי שמוסא לא מאמן לפני מספר חודשים, היו כאלה שלגלגו, היו כאלה שאמרו, מה הוא מבין ?
אני לא רוצה להתלהם ואנני רוצה להתרברב ובאמת שהייתי מוכן להיות טועה בנושא אבל העובדות מדברות אחרת.
גם שאמרו לי מול כולם : " אני רוצה להודיע לך שמוסא ישאר גם השנה וגם שנה הבאה " גיחכתי. ידעתי שלמרות שמדובר באמרה
של אדם שתורם רבות למען הקבוצה , היא אמירה חסרת אחריות ולא מקצועית.
לסיכום : חייבים לעשות שינוי ומהר !!!
שבת שלום לכולם.
משה כהן
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה