אני חייב לומר בקול רם שהמהלך הזה מרגיז, מקומם, תמוה אבל בהחלט מובן לי !!! . איציק אוהב ציון בחר להביא חבר. ולחבר שלו הפעם קוראים עובד לוי. בשעה האחרונה אוהדי שעריים כועסים ואני יכול לומר ולספר לכם שקיבלתי עשרות טלפונים שממש לא מבינים את המהלך הזה. אתמול ביציאה מן המגרש שאלו את שמחה גד : " מה יהיה " ? "את מי נביא" ? הוא ענה : "נביא את מוריניו" בלעג ובזלזול. שמחה גד לא טעה, הוא ידע. היום החתימו את מוריניו. הלוואי והבחור יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, מה שנותר רק לעשות זה מה שכתב לי לפני מספר דקות חבר טוב : "להתפלל"
שבוע טוב,
משה כהן

עובד לוי אימן עד אמצע העונה בליגה ב' את אורתודוכסים יפו
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה