אמיר ירון: "שלוש שנים של דיונים עברו עלינו עד שהגענו לישיבה הזאת"

שלוש שנים של דיונים אינסופיים בדירקטוריון חויות , ויכוחים , ועדות , ישיבות ומה לא עברנו , עד שהגענו לישיבה של ועדת ההיגוי של חויות אושיות בה נטלו חלק ועד השכונה, פעילי ציבור מהשכונה , מנהלת בית הספר יבניאלי , השיטור הקהילתי ואפילו מנהלת טיפת חלב . ישיבה מעולה שכולה שיח קהילתי על הנושאים החשובים לציבור באושיות, וזאת בניהולה המקצועי של מירב מנהלת חויות אושיות ובניצוחו של עדי דויטש מנכ"ל חויות . ברכה חמה ליו"ר הדירקטוריון יניב מרקוביץ שפועל רבות להצלחת הפרויקט . ובנימה אישית , היה שווה לעבור את התהליך הארוך והקשה כדי להוכיח שאין תחליף לשיח הציבורי ולמעורבות הציבורית של התושבים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.