תושבי השכונה טוענים שאישור בנייני רבי קומות יפגע באיכות החיים ובאופי השכונה, עשרות עצים ייעקרו, הבתים הצמודים יסבלו מחשיכה מתמדת ועוד.
עמוס חלפון: יו"ר פורום רחובות שלנו, העומד בראש ועד הפעולה ונקרא לסייע לבקשת התושבים בהקמת ועד פעולה, התארגנות, גיוס הכספים למאבק משפטי וציבורי:

"צר לי לראות שוב איך שכונה בעלת אופי בנייה נמוך, רוב הבנייה הקיימת סביב 4-5 קומות לפתע מאושרת תוכנית בשטח צר וארוך בין אהרוני לויצמן מקבל אישור להקמת מגדלים של 9 קומות, וזאת עוד לפני הסיבוב של ההקלות לכאורה שמקובל לבקש לאחר אישור התוכנית. אני שמח שהתושבים בעיר יותר ויותר מתעוררים ולא מוכנים לקבל את המצב ואת החריגות הבנייה שרק הורסים את איכות החיים שלהם. אני כמובן בעד בנייה רווייה וגבוהה. אין מנוס מאכלוס חכם יותר אך חייבת להיות תוכנית מתאר לכל שכונה ולא יתכן ששכונות בעלות אופי בנייה נמוכה תאושר בנייה כפולה לגובה מהממוצע. עצוב לראות את כמות העצים אשר מתוכננים לכרייה בשל בנייה זו.
חבל מאוד שלעיריית רחובות אינה שומרת על אופי השכונות בעיר, לאחרונה אנו מגלים יותר ויותר מגדלים שצצים ללא קשר ו"חונקים" את התושבים הוותיקים במקומות שונים בעיר, ראו איזנברג-גורדון ואחרים בשעריים ובשכונות אחרות.
תגובת העירייה
דוברת העירייה התעלמה מהבקשה לתגובה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


