ביום חמישי ה – 4.4.2013 התקיים בביה"ס טקס בו השתתפו נציגי הרשות – מנהל אגף החינוך מר חיים בדש , מנהלת המחלקה לחינוך יסודי הגב שרה ווהב , מנהלת מחלקת שח"ר הגב יעל סלע, נציגי מרכז הגישור העירוני והגב ליזט סלומון, הורים מורים ותלמידים. בחלקו הראשון של הטקס הוקרן סרט המדגים מחלוקת בין שתי תלמידות כשלאחריו הדגימו המגשרים את דרך הגישור המומלצת תוך שימוש במושגים שנלמדו.
בסיום הטקס חתמו התלמידים על אמנת המגשרים והוענקו להם תעודות.
הגישור בבית הספר, הינו דרך חיים אצלנו ומיושם הלכה למעשה בחיי היום יום. תלמידים פונים למגשרים ומבקשים את עזרתם בפתרון קונפליקטים וסכסוכים.
"ביה"ס יבניאלי הינו החלוץ בנושא הגישור ומשמש מקור ללמידה לבתי ספר אחרים בעיר" כך אמרה מיה רכזת המגשרים בעיר.
קרין חזן רכזת הגישור בית ספר יבניאלי.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה