ילנה מה הדרישה העיקרית שלכם?
להתארגנות שלנו יש מספר מטרות אך החשובה והעיקרית היא תוספת סייעת שלישית לגני הילדים שלומדים בהם 35 ילדים. כל אחד מבין שקשה מאוד להשתלט ולפקח על 35 ילדים עם 2 אנשי צוות
ומה עמדת העירייה?
העירייה טוענת שהתקן ל – 35 ילדים הוא 2 אנשי הוראה כפי שקבע משרד החינוך

רחמים מלול בתחילת השנה בגן ילדים - לגן ולילדים בתמונה אין קשר לכתבה
אם זה התקן של משרד החינוך אז מה העירייה יכולה לעשות?
העירייה יכולה להתנהג כמו "ראש קטן" ולהגיד זה התקן, או להתנהג "בראש גדול" כמו ראשי עיריות אחרים שהבינו את הסכנה והבעייה של 2 אנשי צוות על 35 ילדים
איך פתרו את הבעייה בעיריות אחרות?
יש עיריות שראש העיר הגה פתרונות יצירתיים, הם הוסיפו בנות שירות לאומי, הם בקשו מהסייעות העובדות בצהרונים להקדים ולהתייצב בגנים, יש כאלה עיריות שפנו למוסד לביטוח לאומי שיקצו נשים הנמצאות בשיקום תעשייתי להיות סייעות והעלות שלהן סימלית כי הביטוח הלאומי משלם את רוב שכרן. בקיצור ראש עיר שרוצה לסייע מוצא את הדרך לסייע
ולעירייה פניתן?
כן, שלחנו מכתבים לראש העיר והוא לא הגיב, אך ראש אגף החינוך פנה אלינו
ומה ראש אגף החינוך ענה לכן?
שאין מה לעשות זה התקן של משרד החינוך, וכי בתחילת השנה העירייה תקצבה סייעת שלישית מתקציב העירייה, אך העלות היא גבוהה ולאחר 3 חודשים העירייה הפסיקה את התקצוב
מה בדעתכן לעשות?
פתחנו קבוצה בפייסבוק ואנו קוראות לאמהות נוספות להצטרף למאבק, השבוע אנחנו מתכנסות כדי להחליט על דרך וזמן הפעולה, כאשר בשלב ראשון אנו מתכוונות להגיע לעירייה בהפתעה ולהשמיע את קולנו כדי שנהיה בטוחות שלא יתעלמו מאיתנו יותר. ובשלב יותר מאוחר בכוונתנו לבצע פעולות מחאה כגון: משמרת מחאה ופעולות נוספות
איך מצטרפים לקבוצה שלכם?
נכנסים לפייסבוק ורושמים בחיפוש "קבוצת אמהות ברחובות – נאבקת לשיפור גני העיריה" ואז נרשמים לקבוצה. או לוחצים על הלינק הבא:
https://www.facebook.com/groups/559947980696051/
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.