כתובת דף הפייסבוק של מחאת האמהות "קבוצת הורים ברחובות - נאבקת לשיפור גני העיריה"
https://www.facebook.com/holandyton?fref=tck#!/groups/559947980696051/permalink/571529796204536/?comment_id=571535296203986&offset=0&total_comments=8¬if_t=group_activity

ילנה אלישי מובילה מחאת האמהות
עצומה באינטרנט:
כחלק מהמאבק החל מהבוקר יום חמישי 11/4 העלו האמהות המארגנות עצומה באינטרנט ובו קריאה להורים לחתום על הקריאה להוספת סייעת נוספת לגני הילדים.
את העצומה ניתן לקרא ולחתום עליה באתר עצומה בלינק הבא:
http://www.atzuma.co.il/sayaat2legan
פגישה עם ראש אגף החינוך
בכוונת ההורים הייתה להגיע ביום ראשון הקרוב למשרדי אגף החינוך כאקט מחאתי ללא תיאום מראש ולהציג את דרישות ההורים. אולם לאור פניית ראש אגף החינוך חיים בדש לתאם בכל זאת פגישה מסודרת. האמהות הסכימו ונקבעה פגישה ליום חמישי 2/5 בשעה 14:00
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה