
מנכ"ל העירייה דורון מילברג
והוא פנה שוב למנכ"ל ולטענת חנניה שוב קבל הבטחה מפורשת שהתאורה תוחזר למקום. והנה השבוע בטקס הדלקת הנרות בערב הזיכרון לשואה ולגבורה התברר לחנניה שאחת ממדליקות הנרות היא ניצולת שואה וזאת אותה הגברת שפנתה אליו בנושא התאורה. והיא מעדכנת את חנניה ששום דבר לא נעשה למרות כל ההבטחות. וזה הצית את הזעם אצל חנניה וינברגר ושלח מכתב ארוך וזועם אל המנכ"ל ובו הוא כותב לו בן היתר "הערב, בכניסתי לעצרת הזיכרון "לשואה ולגבורה" שנערכה בהצלחה ב"אולם ויקס", עוצרת אותי שוב אותה גב' ובפיה תלונה קשה ומרה שלא נעשה דבר והתאורה עדיין לא הותקנה. אני תמה ביותר – אם אומנם טיפלת בעניין באורח אמיתי. אין זה לצערי הרב ביותר, הפעם הראשונה שהנני מאוכזב ביותר מהבטחותיך שכנראה, אין להן כיסוי בתחום הביצוע".
תגובת העירייה
הדוברת שזה תפקידה לענות ומקבלת על כך שכר כרגיל לא מגיבה, בנוסף נשלחה בקשת תגובה ללשכת המנכ"ל וגם בלשכה לא הגיבו.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה