
את הפשרה הזאת לא קבלו בעלי הפאבים אטמוס בר והברזייה והם עתרו לבית המשפט המחוזי נגד ההחלטה לחייב אותם לסגור בחצות. בית המשפט קבל את העתירה ולא אישר לעירייה לפתוח את כל הדיון מחדש בוועדת הערר, אלא קבע שהדיון יהיה רק לבחינת שעת הסגירה (כדי למנוע כנראה להעניש את הפאבים על העתירה ובדיון מחודש יכול להיות שבכלל לא ייתנו אישור לפאבים לפעול בהרצל 203, לכן הורה בית המשפט שמה שאושר בעירייה כבר אושר והדיון החוזר יהיה רק על שעת הסגירה). בית המשפט קבע שנפלו פגמים בוועדת הערר בכך שהם קיימו סיור שטח בשעות הבוקר ולא בשעות הערב, ובכך הגיעו למסקנה כנראה שגוייה שפעילות מהבליינים מתחילה בשעה 18:00 ולכן פעילות עד חצות היא סבירה, אך בעלי הפאבים טענו שאילו הוועדה הייתה מגיעה בשעות הערב היא הייתה נוכחת שהבליינים מגיעים רק לאחר 21:30 ואז לעבוד עד חצות היא "מכת מוות" לפאבים. טענה נוספת שבית המשפט קבל שחייב את העירייה להביא לדיון בוועדת הערר את כל התיקים של העסקים הדומים הפועלים ברחוב הרצל ולא "להתחמק" מלהביאם כפי שהיה בדיון הקודם.
לסיכום בית המשפט חייב את וועדת הערר לדון מחדש בנושא שעות הסגירה, הוא חייב את הוועדה לעשות סיור בשעות הערב ולא בבוקר, וחייב את העירייה להציג את כל התיקים והאישורים לעסקים דומים הפועלים ברחוב הרצל וקבע שאם וועדת הערר תחליט אחרי הדיון החדש להשאיר בכל זאת את שעות הסגירה בחצות, אזי בעלי הפאבים יוכלו לפנות שוב פעם לבית המשפט
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה