
בדיון שהתקיים בשנת 2011 בבית משפט המחוזי נגד אגד, הפסידו העותרים ובית המשפט קבע שיש קווים נוספים היוצאים מרחובות ועוצרים בבר אילן (קו 164 וקו 318) לכן מקובלת על בית המשפט העמדה של אגד, כי הקו תוכנן בהתאם לצרכים והוא לא מהדרין, ולכן בית המשפט פסק כי קו 319 ימשיך במתכונתו ללא עצירה בבר אילן, ובית המשפט גם פסל כי מדובר בקו מהדרין, כי בפועל אין מניעה לאדם חילוני לעלות לקו האוטובוס להגיע איתו לבני ברק. העותרים פנו לבית משפט העליון והשבוע ביום שני פנה בית המשפט העליון אל העותרים בהצעה שיבטלו את העתירה מאחר שגם בית המשפט העליון מקבל את גרסת אגד, והוא ממליץ כי אגד יבחן את תגבור הקווים האחרים אשר כן עוצרים ליד האוניברסיטה ולגבי קו 319 לא יהיה שינוי. העותרים קבלו את הצעת בית המשפט העליון וקו 319 יישאר סופית במתכונתו.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה