והשבוע ביום ראשון בערב הופתע נתי לגלות שהיפהפייה ש"דפקה פוזות" בסטודיו שלו משתתפת באח הגדול

מה נתי .... הופתעת לראות אותה נכנסת לאח הגדול?

האמת שכן
ואיך התרשמת ממנה בצילומים?
מההתרשמות הקצרה שהייתה לי איתה בסטודיו, היא מועמדת פוטנציאלית לניצחון ובחורה שיודעת לעמוד על שלה ועם מספיק אסרטיביות ותעוזה בשביל להשיג כל מה שהיא רוצה. נאחל לה בהצלחה
ובינתיים בואו נתענג מיופייה



להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה