פרויקט "הזדמנות שנייה להשכלה גבוהה" לנשות רחובות יצא לדרך לפני כ4 שנים ביוזמת הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות. הפרויקט נועד להעניק לנשים רחובותיות בגילאי 35 ומעלה הזדמנות ללמוד לתואר אקדמי ראשון, והוא מתקיים בשיתוף עם מכללת אחווה, שם לומדות הנשים. בימים אלה נערך הפורום לשנת הלימודים הבאה ולצאתו לדרך של המחזור החמישי. כל הסטודנטיות הזכאיות למלגה מעניקות 100 שעות התנדבות בקהילה.
כנס ההסברה של התוכנית יתקיים במהלך חודש פברואר במעמד ראש העיר רחמים מלול. במהלך האירוע תקבלנה הנשים הסבר אודות תוכנית הלימודים של מכללת אחווה ואודות הפרויקט, המלגות ופרטים נוספים מפי הפורום לקידום מעמד אישה.
הכנס יתקיים ביום ראשון 23.2.20 בשעה 18:00 במרכז הגישור רחוב טלר 9 ב' קומה ראשונה
הכניסה חופשית אך מותנית בהרשמה מראש בלינק
לפרטים נוספים: 08-9352419
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה