
מאבק נוסף מתפתח בין עמי פינשטיין לעיריית רחובות.
בשנת 2013, מנכ"ל ה.ל.ר דאז גיא עידו בקש באופן רשמי מעמי פינשטיין למשוך חשמל באופן זמני ל – 6 חודשים לערך חשמל עבור מבנה מע"ש ולצורך כך הוצב מבנה בשטח של פינשטיין שסיפק את החשמל.
בימים האחרונים גילה עמי פינשטיין שהבעלים הקודמים באולמי האירועים של עמי פינשטיין השאיר חוב לחברת החשמל ואלה ניתקו את החשמל.
כאשר החוב שולם , התברר לטענת עמי פינשטיין כי חברת החשמל מסרבת להחזיר את החשמל בטענה כי חיבור החשמל למבנה מע"ש משטחו של פינשטיין נעשה בזמנו באופן פיראטי לכן אסור להם להחזיר את החשמל למקום עד הסרת החיבור הפיראטי.
במצב שנוצר הגיש עמי פינשטין עתירה מנהלית לחייב את העירייה לפנות מיידי את המבנה מחצרו.
לטענת עמי פינשטיין החוב המצטבר לעירייה של צריכת החשמל מחצרו כ - 600 אלף - מיליון ש"ח
תגובת העירייה
העתק מהעתירה הגיע לעירייה. נגיב בבית המשפט כמקובל
להלן צילום הבקשה להציב את המבנה בשנת 2013
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה