תלמידי בית הספר השתתפו בפרויקט הארצי "ילדים יוצרים סרטים" מטעם ערוץ הילדים בשיתוף עמותת לה"ב ומשרד החינוך, והפיקו סרט "תסתכלו עלי" שהוקרן במסגרת פסטיבל סרטי ילדים ונוער, בסינמטק בתל אביב ביולי 2012, מתוך 6 בתי ספר ברחבי הארץ בית הספר זכה לייצג את ישראל.

התלמידים והמורים ומנהלת בית הספר רחל פנדו הוזמנו ללשכת ראש העיר לקבל תעודת הוקרה על זכייתם בפרס הארצי וכעת נקווה שגם יזכו בפרס העולמי
הפרויקט "ילדים יוצרים סרטים", מטפח בני נוער ליצירה קולנועית ייחודית. תהליך יצירת הסרט שהופק על ידי קבוצה של כ- 15 תלמידים בליווי מנחות דרמה ובימאות החל מפיתוח הרעיון לתסריט, המשחק, ועד הצילומים עצמם, בהם נטלו הילדים חלק פעיל, גילמו את התפקידים השונים, עזרו בבניית התפאורה, סייעו לצלמים, ועוד.
העלילה עוקבת אחר נטע, תלמידת כיתה ה' הפועלת כמגשרת בבית הספר, כשהיא ראתה שתלמידים מציקים ללירון בת כיתתם, היא מנסה לתקן את המצב, אך הדבר מוביל לכך שתלמידים מחרימים אותה, בעיקר דרך הפייסבוק. נטע מחליטה להעלות סרטון מרגש לפייסבוק, בעזרתו היא מביעה את רגשותיה ופונה ללב חבריה לכיתה.
המסר שתבעו התלמידים יוצרי הסרט: חרם הינו תופעה חברתית מיותרת, ויש לגשר על הקשיים ולפתור דברים בדרך אחרת.
בפברואר 2013, התארחו התלמידים יוצרי הסרט בלשכת ראש העיר וקיבלו תעודה על זכייה בסרט הטוב ביותר.
לצפייה בסרט "תסתכלו עליי"
http://youtu.be/NDjYEwNRwTY
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה