
וכעת לאחר התיקונים העירייה אישרה לבנות במקום בניין בן 16 – 17 קומות. ולאור ההחלטה האחרונה, החליט הוועד שניהל את המאבק לפני שנתיים, לחדש את המאבק ולארגן כנס דיירים והחתמה על הבקשה להצטרפות לעתירה מנהלית. כנס הדיירים ייערך ביום שישי 24/5/13 ברחוב גלוסקין 7 (בחנייה) בשעה 15:30. המאבק עומד להיות משפטי על ידי הגשת עתירה מנהלית. במאבק הקודם הצטרפו כ – 300 משפחות ונאסף כ – 60 אלף ₪ ומהמשפחות, ולאחר תום המאבק הראשון שאכן הצליח לעכב ולשנות את התוכנית, עדיין נותר בקופה כ – 20 אלף ₪ אשר ישמש כעת למימון העתירה המינהלית נגד התכנון החדש לבניית רב קומות. את דיירי השכונה ייצג עו"ד עפר לרינמן
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה