שיפרה כהן, מנהלת בית יד לבנים: "בציורים באים לידי ביטוי שלושה נושאים המעסיקים את גליליה לוי - הקסם שבטבע, שפת המחשב והאהבה. בקבוצת הציורים הראשונה מ- 2010 וראשית 2011 היא מנסה להביא את המושג אהבה לידי ביטוי כשהיא בוחרת להצפין את המילה "אהבה" בביטויה הבינארי ובכך לבטא את שאיפתה להביא לעולם מסר של אהבה. בפברואר 2011 נספה בנה הצעיר עופר ברעידת אדמה בניו זילנד. הקסם שבטבע, נושא המעסיק אותה במשך שנים רבות, נעלם ואבד. באבלה היא מחפשת חיבור אל בנה ואל הטבע שכה אהב, מתוך שאיפה שציוריה יקרינו את שמחת הנעורים שלו והתלהבותו. בנסותה להתחבר שוב אל הקסם האבוד היא מוצאת את ריבוע הקסם המופיע בציורו של אלברכט דירר 'מלנכוליה'. הסדר המתמטי מאפשר לה לעגן את עצמה נפשית ולשקם את תחושת הקסם שנעלמה. תהליך הציור נעשה יותר אינטואיטיבי וספונטני. דימויים העולים מתוך הזיכרון מוצאים את ביטויים על הבד והם בחזקת סימנים המנכיחים את הנעדר ומשיבים אותו לחיים בתוך ובאמצעות הציור.
אוצרת התערוכה: עדה נעמני נעילה: 8.7.13
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.