בעיריית רחובות החלו בחיטוי גני הילדים , לרבות משטחים ומתקני משחק, על מנת להקטין את הסיכון בהידבקות בנגיף הקורונה . בשבועות הקרובים יסתיים תהליך חיטוי גני הילדים ולאחר מכן יימשך ההליך בבתי הספר.
סרטון:
ראש העיר, רחמים מלול:
"אנו פועלים בכל דרך אפשרית להקטין את הסיכוי להידבק בנגיף בעיר. בימים אלה התחלנו בחיטוי מוסדות החינוך על מנת להעלים כל סיכון של הידבקות בנגיף, לכשיחזרו התלמידים לבתי הספר"
מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך , זוהר בלום:
"נמשיך לשמור על בריאות התלמידים והצוותים החינוכיים בחירום כמו בשגרה"
http://www.be106.net/whatsapp/group/233
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה