כעת נותר לעקוב ולראות אם ביבי יענה ליוסי גובר
להלן צילום מסך של דף הפייסבוק של ביבי ומצד שמאל ניתן לראות את הפנייה של יוסי גובר

להלן המכתב של יוסי גובר כפי שמתפרסם בעמוד הפייסבוק של ביבי
לכבוד:מר בנימין נתניהו.
אני אשמח לדון איתך בנושא התחבורה הציבורית בימינו.
ביום שישי נתקלתי בחוויה לא כל כך נעימה בקו 26 היוצא מקריית עקרון לרחובות. שני אנשים מבוגרים בגיל 70+ עומדים ליד שני תלמידים יושבים באוטובוס . זה כל כך מצער לראות שהם סובלים מנסיעה כאשר הם סבלו כבר בעבר.
שמתי לב שכאשר האוטובוס זז מצד לצד כך גם הם ביחד עם שקי הפירות והירקות שלהם על הרצפה. אני ממליץ לך לעלות את הנושא הזה בכנסת ולדון עליו . המלצה שלי סימון מקומות ישיבה לאנשים בגיל 70+ כמו לכל אחד עם מגבלה בחברה של ימנו .
אני מאוד מקווה שתיקח את הנושא הזה לתשומת לבך.. ותעשה משהו בנידון.
אולי לא תתייחס בגלל שאני ילד בן 13 אבל אני רק מדבר בשביל האוכלוסייה החלשה בחברה שלנו.
אני מאוד מכבד אותך אדוני ראש הממשלה אבל איך אומרים בימינו ''לא הכול ורוד בימנו''
יוסי גובר
כיתה ז'
אורט רחובות
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה