בחודש האחרון, השתתפו עשרות ממדריכי תנועות הנוער עזרא בני עקיבא ואריאל בטורניר כדורסל מיוחד בן צוותי ההדרכה, לאחר סבב משחקים, קדם וחצי גמר, הגיעו לגמר הטורניר סניף בני עקיבא מרכז מול סניף עזרא דניה. המנצחים: סניף בני עקיבא מרכז.
את הטורניר, אשר התקיים באולם הספורט ע"ש "אוסי וזוהר", סחפה אווירה מדהימה, אשר כלל קהל מעודד תוך דגש על מקצועיות אמיתית: חולצות בצבעים שונים לקבוצות, צוות שופטים, ואף מדליות למנצחים.
ראש ישיבת הדרום, הרב ראובן פרינס הגיע לברך: "נפלא לראות את הנוער שלנו עסוק בדברים כה חיוביים, נפש בריאה בגוף בריא, טורניר שטומן בתוכו גם חסד, יישר כח גדול לכל השחקנים, השותפים והמארגנים"
עולם חסד ייבנה: מעבר לחלוקת מדליות, גביעים וארטיקים קרים החליטו בפורום הדתי לסבסד פרס משמעותי לקבוצה אשר תזכה במקום הראשון: 1000 ₪ לפעילות חסד סניפית בעיר רחובות.
2 ממארגני הטורניר, חברי הפורום הדתי לאומי לנוער וצעירים, גיא אמיר ועמיחי גולדרייך מסרו: "ב"ה אנו שמחים ומרוצים מאוד מהתוצאות ומכך ש8 קבוצות השתתפו בטורניר, זו השנה הראשונה ובע"ה נמשיך גם בשנים הבאות, אנו מודים ליו"ר הפורום הדתי לאומי ברחובות – אמיתי כהן על תמיכתו בפעילות החשובה ועל הסיוע בהדפסת החולצות הפרסים וכו'"
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.