
למרות הניסיונות להשיג את חבר המועצה מתן דיל בטלפון כדי שיסביר מה אירע, לא היה מענה טלפונית, אולם הוא שלח הודעת SMS ובה נכתב כי הוא היה אישית בשעה 01:30 בנקודת היציאה של ההסעות ולא הייתה שום בעייה. אך מנגד מועצת הנוער, כן הוציאה הודעה לבני הנוער, ובהודעה נכתב כי אכן הייתה אי הבנה בהפעלה הראשונה והיא תוקנה ובמוצאי שבת ההסעות יפעלו ללא תקלות.
להלן ההודעה של מועצת הנוער כפי שפורסמה בדף מועצת הנוער העירונית:
האי הבנה שהייתה ביום חמישי בלילה ופגעה בחלק מהנוסעים טופלה וסודרה.
יוזמה זו היא חדשה, וכמו כל דבר חדש קורות תקלות, שתפקידנו הוא לטפל בהם.
ההסעה היום בלילה (מוצ"ש) תעבוד כרגיל, בצורה טובה וסדירה וכל בן נוער בעיר יוכל להסתמך עליה.
אז תיהנו, ותזכרו שיש איך לחזור הביתה!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה