בסיום המשפט האמא התראיינה לערוץ 2 ולהלן הדברים שמסרה
"אני מוכנה לתת את הדין ולשאת בעונש, אך אני לא חושבת שמאסר יעזור . אין לי חיים מאז התאונה. אני לא מרוכזת, לא רגועה ולא נרדמת בלילות. גם הילדים שלי ירדו בלימודים. הם לא מרוכזים. הלוואי שהייתי יכולה להחזיר את הגלגל לאחור".
לידיעה המלאה בערוץ 2
http://reshet.tv/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/CrimeAndLaw/Law/Article,128393.aspx
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה