הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

נפתחה קבוצת וואטסאפ למחפשי דירות ברחובות!

בכתבה לינק הצטרפות לקבוצה למחפשי דירות ברחובות
אירועי יום הזיכרון בדיור מוגן "נוה עמית" ברחובות: טקסים מרגשים ושיחה עם אל"מ רמי בוסי
התלמיד שאיבדתי - רויטל ברג- ברייטר מבית ספר אמית רון ארד, רחובות מספרת על תלמידה סמ"ר איתמר בן יהודה ז״ל

לאחר שסייעו לחנות "ליז" בקניית צמר, דיירות דיור המוגן, "לב רחובות" בשיתוף חברות עמותת על"ה, תרמו גרביים, כובעי צמר ומוצרים נילווים אותם סרגו למחלקת התינוקות בביה"ח קפלן

לדברי זהבה בן דוד מנהלת השיווק "לב רחובות": "מלבד הנתינה ותחושת ערך העצמי שפרויקט הסריגה העניקה עבור הסבתות, הרי שמלאכת הסריגה היוותה עבורן גם ריפוי, עיסוק ותרפיה באותה תקופה מאתגרת".

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 2


בתקופת הקורונה והפגיעה בבעלי העסקים, בחרו הסבתות מדיור מוגן "לב רחובות" לגלות סולידריות חברתית ולעשות מעשה, כאשר החליטו לרכוש כמויות אדירות של צמר מהחנות המקומית "ליז" שברחוב הרצל. ליוזמה היו שתי מטרות: לסייע לבעל העסק לעבור את התקופה, ומצד שני, לה להעביר את הזמן בסריגה ובחברותא, לתרום לקהילה בדרכן שלהן כמו למשל כשהוסיפו צבע למרחב הציבורי שברחבת ש. בן ציון-הרצל וביחד, בשיתוף הקהילה עטפו את הספסלים הציבוריים, עמודים ועצים עם בצעיפי צמר צבעוניים.

הסבתות לא עוצרות והתגייסו גם למען תינוקות ופגים שנולדו בקפלן והפעם עם סבתות מעמותת על"ה סרגו יחדיו גרביים, כובעי צמר ומוצרים נילווים.

אמש הגיעו לבית החולים קפלן הסבתות: שרה צוף, רחל שפיר וחווה קונץ , המתגוררות ב"לב רחובות" ועם מר צביקה טרופ – סמנכ"ל עמותת על"ה, עמותה המפעילה את מרכז יום לקשיש ברחובות לבית החולים, כדי להגיש למחלקת התינוקות המאושפזים את מארזי המתנות המהודרים שהכינו במו ידיהן.

לדברי זהבה בן דוד מנהלת השיווק "לב רחובות":

"מלבד הנתינה ותחושת ערך העצמי שפרויקט הסריגה העניקה עבור הסבתות, הרי שמלאכת הסריגה היוותה עבורן גם ריפוי, עיסוק ותרפיה באותה תקופה מאתגרת".


לדברי צביקה טרופ סמנכ"ל עמותת על"ה:

לאחרונה הסתייע לנו לשתף פעולה עם הסבתות המקסימות מ"לב רחובות" שנרתמו יחד עם נציגות של מרכז יום לקשיש, לפרויקט סריגת גרביים וכובעים לילדים המאושפזים בבי"ח קפלן, אשר ידי הוריהם אינה משגת, וכפי שידוע אין גיל לנתינה".


לדברי מרינה שטרייטר, מנהלת הסיעוד במחלקת ילדים א' המרכז הרפואי קפלן:

"היה מרגש ומלא עוצמה. בהחלטה של הנשים לסרוג את הסוודרים יש משום החלטה מלאת נתינה, החל מהרצון לסייע לחנות הצמר ועד לתרומה לתינוקות הזקוקים לפריט מחמם את הגוף. זהו בהחלט דוגמא מחממת לב לערבות הדדית שמאפיינת את המדינה שלנו."




התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • נשמות טובות. אלופות.
    הגב 25.04.21 14:01
  • כל הכבוד
    הגב 25.04.21 16:04
  • אורח

אירועי יום הזיכרון בדיור מוגן "נוה עמית" ברחובות: טקסים מרגשים ושיחה עם אל"מ רמי בוסי

| | תגובות: 0
הדר אפשטיין


בדיור מוגן "נוה עמית" ברחובות נערכו אירועי זיכרון מרגשים לכבוד יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה. האירועים כללו שיחה מרתקת עם אל"מ רמי בוסי, תושב העיר, ששיתף את הדיירים בסיפורי גבורה מהמלחמות שבהן לחם וגילה כי פיקד על קרובים למשפחותיהם. לאחר מכן התקיים ערב שירי לוחמים בהופעתה של הזמרת לוטם ורטמן.

הטקס המרכזי שהתקיים במעמד הדיירים, העובדים והמשפחות השכולות, כלל הופעות של הזמרים יותם מהלר וענהאל סירא, שביצעו שירים המעוררים התעוררות רגשית עמוקה. הטקס זיכר את נופלי מלחמת ההתשה, יום הכיפורים, שלום הגליל, נרצחי הנובה וישובי עוטף עזה, וכן את הנופלים במערכות ישראל מימי הקמת המדינה והנרצחים בפעולות האיבה לאורך השנים.

מרינה זורלה, מנהלת הבית, הדגישה את עומק הזיכרון והאבל הקשורים בהיסטוריה של מדינת ישראל ובניצחונותיה, תוך שהיא מציינת את האתגרים הקיימים והעתידיים שעומדים בפני המדינה.







צילומים:הדר אפשטיין



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

התלמיד שאיבדתי - רויטל ברג- ברייטר מבית ספר אמית רון ארד, רחובות מספרת על תלמידה סמ"ר איתמר בן יהודה ז״ל

מצ"ב סרטון

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


״התלמיד שאיבדתי״, רויטל ברג ברייטר שלנו מספרת על איתמר .

רויטל ברג- ברייטר מאמית רון ארד, מספרת על תלמידה האהוב סמ"ר איתמר בן יהודה ז״ל - שלחם בגבורה ונפל בזמן שהוא מטפל בחבריו. רויטל מספרת כי תמיד כאשר בוגרים מספרים כי הם רוצים לבוא להיפגש איתה היא מפנה את כל הלו"ז שלה אבל עם איתמר היא לא הספיקה. בנוסף על קיר משרדה תלוי שעון עם תמונות התלמידים והיא מספרת כי מחוגיו הפסיקו יחד עם מחוזי חייו של איתמר.

סמ"ר איתמר בן יהודה, מרחובות, חובש קרבי וסמל מחלקת מרגמות בגדוד 13, חטיבת גולני, בן 21 בנופלו.





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כל כך עצוב ומפלח את הלב ממש.. והמחוגים של השעון שנעצרו. פשוט מדהים. כל הכבוד למורה שכזו!!
    הגב 13.05.24 19:41
  • אורח

נפתחה קבוצת וואטסאפ למחפשי דירות ברחובות! חברי הקבוצה מקבלים עדכונים ישירות לוואטסאפ על דירות יד שנייה וחדשות למכירה ברחובות. בעלי דירות המעוניינים לפרסם בקבוצה מוזמנים לקבל פרטים בפון 052-8030056 ... בכתבה לינק הצטרפות לקבוצה למחפשי דירות ברחובות

לוח הדירות הגדול של רחובות בעמוד 3/5

אבי בר |


אתר be106 העוסק בחדשות בתחומים שונים ומתמחה בתחום הנדל"ן, פתח לתושבים המחפשים לרכוש דירות ברחובות, קבוצת וואטסאפ "דירות למכירה ברחובות"

מאז פתיחת הקבוצה נרשמו לשירות כ - 850 מחפשי דירות והרשימה גדלה מיום ליום.

הפרסום וניהול הקבוצה על ידי be106 נדל"ן

קיימת אפשרות לשת"פ עם מתווכים בתנאים מסויימים

בעלי דירות יד שנייה וקבלנים המעוניינים להציע דירה למכירה ברחובות בקבוצה מוזמנים לקבל פרטים

052-8030056


מחפשי דירות ברחובות המעוניינים להצטרף לקבוצה ולקבל מידי יום דירות למכירה ברחובות

להלן לינק הצטרפות למחפשי דירות ברחובות

https://www.be106.net/whatsapp/realestate/233





טקס יום הזיכרון ברחובות: באנדרטת גדוד 55 ברחוב הרצל 213 נערך טקס יום הזיכרון בהובלת אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ובמעמד יו"ר חוויות אמיתי כהן

מערכת האתר | | תגובות: 0


"אני אוכיח שאעשה הכל למען המדינה" - דברים אלו שכתב בן העיר מיכאל בן חמו ז"ל, הוקראו בטקס יום הזיכרון שקיימה רשת חוויות באנדרטת גדוד 55, בהובלת אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

עיריית רחובות ורשת חוויות רחובות קיימו הבוקר את טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ברחבת אנדרטת גדוד 55 (רחוב הרצל 213), גדוד אשר לחם במלחמת העצמאות ובכיבוש הנגב. הטקס התקיים בהשתתפות המשפחות השכולות ובהובלת והשתתפות אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. בטקס נכחו חבר מועצת העיר ויו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, ח"מ מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, מגי סלע, מנכ"ל רשת חוויות, גולן ביטון ותושבות ותושבי העיר.

אמיתי כהן, חבר מועצת העיר ויו"ר רשת חוויות, הביא מתוך דברים שכתב בחודשים האחרונים לחייו בן העיר, סמ"ר מיכאל בן חמו הי"ד ז"ל שנפל בקרבות ה-7 באוקטובר: "אבות אבותיי חלמו להגיע לרגע בו הם מגנים על מדינת ישראל, ואני עומד להגיע לזכות הזאת. כולי תקווה שיום יבוא ואני אוכיח שאעשה הכל למען המדינה, מעבר לכך שאתן הכל ואסכן הכל למען חברי הצוות שלי". כהן אמר: "צמרמורת עוברת בי כשאני קורא את מילותיו אלו, שהרי מה היא חובתנו אם לא להעביר את המורשת הזו, ולאחד את הדורות הבאים סביב אהבת הארץ והערבות ההדדית? מה היא חובתנו אם לא להוריש את דרכו של מיכאל וחבריו לנשק, ואת הציווי שהשאירו לנו להגן על אדמתנו בחירוף נפש?". הוא סיים את דבריו בהתייחסות לנופלי גדוד 55, ואמר: "אנחנו עומדים כאן היום, באנדרטה לזכר חללי גדוד 55 וסוגרים בכך מעגל כואב מנשוא. אנדרטה זו מנציחה את הגדוד ונופליו במלחמת העצמאות. אותם לוחמים אמיצים ששמרו על אדמות מרכז ודרום המדינה עד סוף שנת 1948, לפני 76 שנה. אנחנו סוגרים מעגל של 76 שנה של עם שחיי על חרבו ותורתו, 76 שנה של קרבות, שגבו את היקר לנו מכל - אבל לא את אמונתנו. אנחנו נותרנו ונשאר עם אחד ומאוחד".

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת, סיפר את סיפורה של משפחת אלפסי מהעיר, כאשר האב קובי אלפסי, סגן-אלוף במילואים וקצין בכיר באגף המבצעים של צה"ל יצא לקריה, ובאותו זמן בנו אורן אלפסי הי"ד ז"ל, נאבק במרצחים בני עוולה בתוך ממ"ד בקיבוץ נירים. "גם לאחר שנודע לקובי דבר האסון הכבד שבו איבד את היקר לו מכל - הוא המשיך להתייצב בבור בקריה. כאשר נשאל על כך, הוא הסביר: 'אני כבר הפסדתי אבל אנחנו חייבים לנצח'. "סיפור הגבורה והשכול של משפחת אלפסי היקרה, הוא סיפורה של מדינת ישראל, סיפורם של קרבות עקובים מדם בהגנה על קיומנו, של מלחמות שהפכו משפחות, שכונות, יישובים ומדינה שלמה למשפחת שכול אחת גדולה. אבל זהו גם סיפורה של תקומה ועוצמה, של עם ידוע מכאובים שמעולם לא איבדת את תקוותו, גם ברגעים הקשים ביותר. זהו סיפור על ניצחון הרוח והסולידריות החברתית, על ערכים של רעות וחברות, שעוברים מדור לדור. זהו סיפורה של משפחה אחת גדולה וחזקה". ביטון סיים דבריו בציטוט של ד"ר יורם בן יהודה, שאמר לאחר נפילת בנו סמ"ר איתמר בן יהודה הי"ד ז"ל בקרבות ההרואים על מוצב פגה: "אני יודע שאני צריך לחיות, שאני רוצה לחיות, שיש לי בשביל מה לחיות. אני רק לא יודע עוד איך עושים את זה", ואמר כי: "וזה חלקנו במשימת ההגנה, להמשיך לחיות יום ביומו, לייצר שיגרה, חוסן, לחזק, לחבק ולהיות שם לצד המשפחות, כשהגעגועים צורבים את הנשמה. לרגע לא עזבנו ידיים, אנחנו עם הנצח - ונמשיך בדרכם של הבנים והבנות שלא שבו הביתה".

את ההכנות והטקס הוביל מרכז חוויות שוויץ המדע בניהולה של אוסנת לוי וניהלה רכזת אוכלוסיות מיוחדות דיקלה אסא, בהשתתפות אנשים עם צרכים מיוחדים, המשתייכים למועדונים חברתיים הפועלים כל השנה ברשת חוויות, ביניהם, מועדוני קטן עלינו, מעגלי קריאה וקבוצת התיאטרון אותה מוביל יוסי זיו, מי שגם אמון על הכנת המשתתפים לטקס, לימודי ההקראה והעמידה מול הקהל.

בטקס השתתפו גם רקדנים מלהקת גלגלי ר.נ.י (בעמידה ובישיבה על כסאות גלגלים), חבורת הזמר של דיירי ניצן רחובות, דיירי אקים, זמרים מלהקת 'רוח חדשה', קהילה נגישה רחובות ומתנדבים מהקהילה.





















התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תלמידי בית ספר מדעים ברחובות יצרו מיצג מיוחד "באר המשאלות" למען החטופים שנמצאים מעל 200 יום בשבי החמאס

על ההובלה אחראית רכזת מגמת אומנות ורדית לב ארי

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


בימים אלו סיימו תלמידי מגמת אמנות שכבת י"א את הפרוייקט המיוחד שיצרו למען החטופים. מדובר על פרוייקט במסגרתו יצרו מיצג פיסולי אישי וקבוצתי מספוג למען החטופים בהנחיית האמנית שירה גפשטיין שנקרא "באר המשאלות".

בבית הספר הודו לרכזת מגמת אומנות הגב ורדית לב ארי שהובילה את המיזם יחד עם שירה גפשטיין.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תלמידי כיתות ו' בבית הספר נועם הצבי בנים ברחובות הדליקו נרות זיכרון לחללי מערכות ישראל שעוצבו עם שמות ותמונות הנופלים וכללו ברקוד לסריקה

מערכת האתר | | תגובות: 2


ביוזמת בית הספר נועם הצבי בנים, תלמידי כיתות ו' בעיר רחובות הדליקו נרות זיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. היוזמה, שהחלה כפרויקט בית ספרי, הפכה למסורת עירונית שכללה אלפי תלמידים. הנרות, שעוצבו עם שמות ותמונות הנופלים וכללו ברקוד לסריקה, ניתנו לתלמידים להדלקה בבתיהם בערב יום הזיכרון, כאשר המשפחות קראו יחד את סיפורי חייהם ונפילתם של הנופלים.

הרב משה לבקוביץ', מנהל בית הספר, יחד עם המורה דורין אריב וסגן המנהל, עיצבו נר זיכרון מיוחד לחללי צה"ל. עיריית רחובות רכשה כ-3000 נרות עבור הפרויקט, והנרות חולקו לתלמידי כיתות ו' ברחבי העיר. משה לבקוביץ' אמר כי בית הספר ותלמידי כיתות ו' ברחובות לקחו על עצמם להדליק את נר הזיכרון לכבוד ולזכר הנופלים, ובליבם תפילה לשלום.












התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • יישר כח להנהלת בי"ס 'נעם בנים' על יוזמה מבורכת! שנזכה בעז"ה להחזרת כל החטופים ולגאולה שלמה!!
    הגב 13.05.24 14:53
  • ❤️
    הגב 13.05.24 18:36
  • אורח

קריאות בושה בטקס בבית העלמין הצבאי ברחובות בזמן נאומו של שר השיכון והבינוי יצחק גולדקנופף... מצ"ב סרטון

מערכת האתר | | תגובות: 28


המחלוקות בעם לא דלגו גם השנה במקום האמור לאחד את כל עם ישראל ובמהלך טקס שהתקיים בבית העלמין הצבאי ברחובות, הושמעו קריאות בושה מצד משפחות שכולות בזמן שדיבר שר השיכון והבינוי יצחק גולדקנופף
סרטון:




התפרסמו 28 תגובות לכתבה.
  • בושה שהממשלה שולחת אחד כזה ליום הזיכרון וחבל שהוא טיפש מספיק להגיע
    הגב 13.05.24 12:30
  • נקווה שלא ימחקו הבושה של הצרחנים בגרוש שלא מכבדים טקס ממלכתי הבושה של מי שכתב למעלה הטקס הוא ממלכתי ויש הרבה משפחות שמוקירות הממלכתיות וקומץ אנרכיסטים שלא איכפת להם כלום מנסים להפריע הבושה היא של השמאלנים בגרוש
    13.05.24 14:15
  • לאורח ההזוי אם הממשלה הקודמת שלך היתה שולחת את אחמד טיבי היית מקבל ואפילו מחבק אותו.אז כדאי שתשתוק ומי שמגיע שיכבד את הטקס ואת יקירינו.
    13.05.24 14:34
  • אני הפסקתי להגיע לטקסים בגלל שמבזים את הטקס שצועקים על שרים נציגי הממשלה בגלל שלא מסכימים עם דעותיהם הפוליטיות.
    הגב 13.05.24 12:39
  • זה לא קשור לדעה פוליטית...שר שלא רוצה לשלוח את אנשיו לצבא, אין לו שום זכות לנאום בבית עלמין צבאי
    13.05.24 12:42
  • בדיוק כך, ואחרי משפחות האלה תמיד עומד ומכון איזה פוליטיקאי מתנגד…
    13.05.24 13:08
  • ועוד איך זה פוליטי המפריעים עושים פוליטיקה על גוויות החללים
    13.05.24 14:16
  • הגיע הזמן שהשר הזה וחבריו לממשלה ולכנסת יידעו לשתוק כשצריך.. הוא יכל להגיע ולכבד בנוכחותו בטקס מבלי לומר מילה
    הגב 13.05.24 12:44
  • לא נכון הממשלה צריכה לשאת דברים באם הייתה ממשלה אחרת שמאלנית האנרכיסטים היו מריעים בכבוד
    13.05.24 14:17
  • נכון.הוא אינו ראוי משפחות שכולות יקשיבו לו
    13.05.24 14:18
  • מדוייק להפליא, להגיע בלי לקשקש ולו מילה.
    13.05.24 17:42
  • תכבדו את המעמד ותתנהגו בדרך ארץ מי שמדבר תתיחסו אליו כאדם ולא משנה מה דעותיו במיוחד במקום כזה עצוב
    הגב 13.05.24 12:53
  • מסכימה, שפשוט אנשים לא יודעים לכבד אחד את השניה…
    13.05.24 13:10
  • טוב שכך שילך לאן שכן מוכנים לקבל אותו מבייש את עצמו
    הגב 13.05.24 13:03
  • מוכנים לקבלו גם כאן הרוב מקבל אותו הבושה לעושי הפוליטיקה על חשבון החללים
    13.05.24 14:18
  • הלכו נגד מתן דיל למרות שראש העיר לא רצה שאף שר מהממשלה יהיה היום בבוקר פשוט בושה אבל ראבק בואו ניתאחד באהבת חינם כי אם מפלגים את זה ימין ושמאל לא תיהיה מדינת ישראל באמת שימו את הכעס בצד
    הגב 13.05.24 13:09
  • אחדות זה שיוויון בנטל. גולדקנופף הוא השר הכי מנותק בתולדות ישראל הצעקות הגיעו לו
    הגב 13.05.24 13:28
  • ותריעו ליהיר לפיד
    13.05.24 14:19
  • זה פגע לא רק בו אלא גם בכבוד החללים. כשהייתה הממשלה של לפיד למרות כל ברע שעשו לנו לא העזנו לפגוע כך בטקסים
    13.05.24 16:15
  • תתביישו לכם. זה כבר נהיה מנהג לחלל את היום הקדוש הזה בגלל פוליטיקה.אני לא מאמינה שהמשפחות השכולות צועקות בושה יש להם את הכאב שלהם וזה יותר מידי בשביל לחלל את היום הזה,אלו עסקנים פוליטים שמנסים בכל דרך להפריע לטכסים ולחלל את היום הזה רק כדי לפגוע בפוליטיקאים כי,,,לא מתאים להם אז תתביישו
    הגב 13.05.24 13:28
  • באמת שיתביישו
    13.05.24 14:20
  • דעתי הכי ברורה עם המשפחות לא רוצים שנציגים מהממשלה יגיעו אז צריך לכבד את זה ולא לבוא בכוח ולגרום למשפחות מפח נפש
    הגב 13.05.24 13:41
  • רוב גדול ביותר של המשפחות רצו שיגיע נציג הממשלה רק המיעוט הצרחני הקטן לא רצה
    13.05.24 14:21
  • רבותי אם ישנם כאלו כאן שמסכימים עם הקריאות בטקס זכרון אזי אני אומר כאן ובנחעשות לכל השמאלנים שהגיבו כאן שמאל זה כבר לא דיעה שמאל זה מחלת נפש.טפלו בעצמיכם תחליפו כדורים תעשו הכל חוץ מלבזות טקס לזכרם של מתינו ויקירינו.דרך אגב אם אחמד טיבי היה מגיע לטקס ולנאום השמאלנים היו מחבקים אותו.אזלכל השמאלנים מציע אל תגיעו לטקסים כי אתם מבזים את יקיריכם ומראים איזה חולי נפש אתם .בושה לכם .מעולם לא תשמעו צעקות והפרעות בשום טקס מאלו בעלי דיעות ימניות כי אנו עם מוח והיגיון וכבוד גם אם אנו לא בדיעה של השר. ..אנו עם כבוד למצינו מה שלכם השמאלנים אין ולא היה.בןשה.אל תגיעו לבתי העלמין ולאזכרות ולטקסי התיחדות. כי מי שצועק ומפריע כולנו כולנו כולנו חייבים להוקיע אותו ולזרוק אותו מיידית מהטקס.
    הגב 13.05.24 14:30
  • צודק צודק צודק
    13.05.24 17:13
  • פסיכיאטר בשקל ?, שב בשקט וכבד את הנופלים.
    13.05.24 17:56
  • ‏ינון שלום. ‏הייתי בבית העלמין ברחובות. גם השנה קפלניסטים באו כדי לבזות את הטקס ולפגוע בקדושת המעמד ובכל המשפחות. זה היה כואב ועצוב מאוד. נראה שאין גבול או תהום שלא הפכה בעיניהם להיתר. ‏רק שהדיווח עליהם לא ממש היה נכון. ‏האנשים שצעקו לידי לא היו הורים שכולים. בכלל, חלק היו פשוט התארגנויות. ‏והשנה זה לא עבר בשתיקה. הרוב השפוי צעק עליהם חזרה והזכיר להם היטב את החלק שלהם בטבח ובכך שהחלקות התמלאו בעוד פרחים גיבורים. ‏אב שכול אחד מבוגר מאוד כ"כ נפגע מקפלניסיטית שצעקה לידו שהיה צריך לעצור בעדו. ‏במקום שנתייחד עם יקירנו הם הפכו את בית העלמין ליציע כדורגל כשאחד מהם מקלל קללות מכוערות שגם ביציע כדורגל יבלטו לרעה. ‏אין לי מושג מה גורם להם לייצר כזה כאב וביזוי. מה שבטוח, אויבנו שמחים מזה. ‏הולך להתאבל בשקט. מה שלא ניתן לי בטקס.
    הגב 13.05.24 16:28
  • צודק צודק צודק
    13.05.24 17:14
  • אורח

מופע לילדים "הדייג ודג הזהב" בבית מיכל, רחובות - יום חמישי, 16 במאי 2024, בשעה 17:30, מיועד לגילאי 3 ומעלה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק בית מיכל


בבית מיכל הממוקם ברחוב הגר"א 10 ברחובות, יתקיים מופע ייחודי לילדים בשם "הדייג ודג הזהב" ביום חמישי, ה-16 במאי 2024, בשעה 17:30. המופע מיועד לילדות ולילדים החל מגיל 3 ומעלה. מספר המקומות מוגבל, לכן מומלץ להירשם מראש.

להרשמה ופרטים נוספים, לחצו כאן. לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר 08-9467998.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום העצמאות שלישי 14.5 צופי בתי הקולנוע סינמה סיטי, רב חן, הוט סינמה ופלאנט יהנו מהטבה לסרט הישראלי קרב אויר: חיילים כרטיס זוגי חינם ושאר הציבור כרטיס יחיד ב50% הנחה

ההטבה לחיילים היא הרכישה בקופות בלבד ומותנית בהצגת חוגר

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


לרגל יום העצמאות ה76 לישראל בתי הקולנוע מזמינים את התושבים ליהנות מהסרט הישראלי "קרב אויר"

ביום שלישי 14.5 יוכלו חיילים יוכלו ליהנות מכרטיס זוגי חינם לסרט ויתר הצופים יהנו מ50% הנחה לכרטיס בודד.

ההטבה לחיילים מותנית בהצגת חוגר - ברכישה בקופות בלבד

ההטבה תקפה רק ליום שלישי 14.5.24

תקציר הסרט

1967 , סרן רן נשר (מאור שוויצר) מתמנה למפקד טייסת מטוסי מיראז'. סגן מפקד הטייסת, סרן איתן רום (דניאל ליטמן) מאוים מהופעתו של מפקדו החדש, שנראה בעיניו חסר אחריות וניסיון עד כדי סכנה ממשית לטייסים. מאבק הכוחות ביניהם גורם למתחים ותפקוד לקוי של הטייסת. עם פרוץ מלחמת ששת הימים, השניים עומדים בפני קרב מכריע גורלות.

הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים בהם מבצע "מוקד", שפתח את מלחמת ששת הימים ואפשר לחיל האוויר עליונות אווירית מוחלטת, תוך קרבות אוויר הירואים של טייסי חיל האוויר הישראלי.


לפרטים נוספים

סינמה סיטי https://www.cinema-city.co.il/

פלאנט https://www.planetcinema.co.il/cinemas/Rishon_Letziyon/1072#/buy-tickets-by-cinema?in-cinema=1072&at=2024-05-13&view-mode=list

הוט סינמה https://www.hotcinema.co.il/

רב חן https://www.rav-hen.co.il/#/





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ברכות לסגן מעיין זריר, מרחובות שנבחרה למצטיינת הנשיא ליום העצמאות ה76 לישראל

המלחמה תפסה את מעיין כאשר הגדוד שלה היה בכיסופים והיא הייתה בבית. כאשר הבינה את המצב ישר ירדה לכיוון הגדוד ונתקלה במחבלים בדרכה, כאשר הגיעה לדרום התחילה לארגן את כל האזור מבחינה לוגיסטית.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 4
דובר צה"ל


ברכות לסגן מעיין זריר, מרחובות שנבחרה למצטיינת הנשיא

טקס מצטייני נשיא המדינה, יצחק הרצוג מתקיים ביום ג' ה- 14.05.2024 לכבוד יום העצמאות ה-76. בין כלל המצטיינים נבחרה סגן מעיין זריר מרחובות, שמשרתת בתור , ע' קצין אספקה של חטיבת גולני. כשאחותה הקטנה הייתה בת 5 היא חלתה בסרטן והחלימה ומאז החלום שלה זה להיות רופאה. המלחמה תפסה אותה כאשר הגדוד שלה היה בכיסופים והיא הייתה בבית. כאשר הבינה את המצב ישר ירדה לכיוון הגדוד ונתקלה במחבלים בדרכה, כאשר הגיעה לדרום התחילה לארגן את כל האזור מבחינה לוגיסטית.

תמונות באדיבות עיריית רחובות





התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • Well done
    הגב 13.05.24 16:29
  • מעיין את אלופה מבטן ומלידה, מצפה לך עתיד מזהיר טפו טפו 🇮🇱🖐🎗
    הגב 13.05.24 18:04
  • אלופה!!!!!
    הגב 13.05.24 18:55
  • אלופה
    הגב 13.05.24 19:15
  • אורח

מיזם "את הנערה" מחפש נערות פורצות דרך מרחובות לייצוג העיר בתחומים שונים - עד ה-23 במאי 2024

| | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק פורום נשים רחובות


מיזם "את הנערה" מחפש נערות מרחובות שיציגו את העיר בתחומים שונים ויהיו פורצות דרך בעשייתן. המיזם פתוח להמלצות על נערות בעלות פוטנציאל משמעותי בכל תחום. המועד האחרון להגשת המלצות הוא ה-23 במאי 2024, עד השעה 16:00. לפרטים נוספים ולהשפעה על הבחירה, ניתן למלא טופס בקישור הבא: לחצו כאן למילוי הטופס.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פורום רחובות

הפורום נועד לאפשר לתושבי רחובות להביע עצמם בכל תחום באופן אנונימי או גלוי. וכן להעלות אייטמים קצרצרים של המערכת.

אורח

אורח
10.05.24 14:34
על העירייה לטפל בדחיפות באזור הבניינים הישנים ברחוב גוש עציון. לא הגיוני שהשטח נשאר במצב הזה!! במיוחד גדר האבן שכבר שנים שוכבת נפולה ליד בניין מס 25. הבניינים מתפוררים כבר שנים רבות, מוריד מערך השכונה ומעיד הרבה על העירייה. הפתרון האמיתי הוא פינוי בינוי דחוף!!
אורח
06.05.24 18:04
מתן דיל, בחרנו בך גם כדי לשנות את ניהול העיר...דוגמא מצוינת היא ראשלצ, ששמה את תושביה בראש!! לא ייתכן שתושב העיר , שמשלם ארנונה בין הגבוהות בארץ, ישלם חנייה ברחבי העיר!! זה לא הגיוני
אורח
06.05.24 22:56
נכון מאודדד
אורח
28.04.24 03:16
מי מפקח על ההשתלטות של הערבים בשטחי העוקף המזרחי???? מי מפקח על ההשלטות של הערבים בעלי הבסטה לפני שמיים כחולים? זה התחיל עם בסטה קטנה והגיע לשטח ענק שהם מגדילים אותו כל פעם עוד קצת ועוד קצת ועוד הרבהההההה ...מי מפקח על זה?????
אורח
28.04.24 20:14
צודק בהחלט, "בקטנה" ברחובות אבל מכת מדינה בכל מקום. אנחנו נכתוב פוסטים, תגובות, ניתלה בבירוקרטיה של מדינה לא מתפקדת והם יקבעו עובדות. עצוב.
אורח
09.05.24 10:04
אזאל תקנו שם ואז הם ילכו ואל תבכו
אורח
27.04.24 09:10
מה קרה לכתבה שיצאה אתמול נגד מתן דיל שבה היה כתוב על משרד הפנים ועל סגן שלישי בשכר שאולי לא יאשרו? למה החלטתם להוריד אותה? אם יש גירעון, אז למה צריך סגן שלישי שלא קיבל מנדטים מהציבור?
אורח
28.04.24 00:27
כתבות ממומנות על ידי מתנגדים ואז יורדות כי חוששים מתביעת דיבה. את הנזק והכתמת השם כבר עשו. אם יש טענות לגרעון תפנו למלול לזהר וליניב שיצרו אותו.
אורח
28.04.24 10:42
הכתבה נימצאת באתר, עם המון תגובות בידקו זאת.
אורח
25.04.24 22:26
ברחוב אורי כהן 1 העמידו פחי מחזור שגורם לאנשים םהשליך את הפסולת ולגרום למקום להיות מזוהם ,מלוכלך ,וכל האזור נראה כמו פח אשפה. פנינו לעיריה,לאגף חזות פני העיר הגיעו וראו את הגועל נפש הזה אספו את האשפה אבל כעבור כמה שעות הכל חזר לקדמותו. פחי מיחזור מיועדים לאנשים מתורבתים ולא לחיות. אבקש להוציא אותם ולהעבירם ליד פחי האשפה של מרכז הקניות הצמוד לזה. שם גם ימחזרו וגם ישפכו את פחי האשפה.
אורח
28.04.24 00:28
לא יעזור לפנות פה. זהר מחזיק התיק - תפנה ל106 ותכתוב בנוסף מייל לזהר. הוא רק נכנס לתפקיד, אך תן לו קצת זמן והוא יטפל.
אורח
25.04.24 07:31
בקרית משה מלא זבל ברחובות למה לא מפנים
אורח
25.04.24 21:26
Not only in Kiryat
אורח
08.04.24 06:27
ברצוני לאחל בהצלחה למתן.וכן תודה כנה ועמוקה למר מלול ראש עירנו לשעבר ,תודה על היותך ראש העיר של ריבדי העיר.כבוד לעיר שנתברכה באיש כמוך.מאחל לך בריאות ,יישר כוח.
אורח
11.04.24 08:37
תודה, נתין יקר.
אורח
25.04.24 22:27
באמת תודה למלול שגרם לשיפור רב בעירנו בתקופת כהונתו.
אורח
28.04.24 00:33
תודה על איצטדון שעולה מעל 130 מליון שקלים ועדיין שותה תקציבים ורחוק מלהסתיים? תודה על גרעון של כמעט 200 מליון וכמעט שום דבר ממנו לא עבור צמיחה ועסקים? תודה על עשרות דירות חדשות, בלי תשתיות שיקריסו את תקציב העיר? תודה שהלך!
אורח
10.05.24 00:30
בואנה יכפוי תודה איך יש לך את האומץ לשפוט אותו בוא נראה אותך נכנס לנעליים שלו לא היית עושה שמינית ממה שהוא עשה
אורח
04.04.24 13:32
הגיע הזמן להוריד את שלטי הבחירות לעירייה.
אורח
04.04.24 18:45
ברור מאד מאד מאד.


בזכותם יש לנו בית - פרוייקט מיוחד של מגמת תקשורת בדה שליט רחובות שיצרה סרטון בהשראת מכתב הפרידה של עדי לאון ז"ל שנפל באסון הנמר בחרבות ברזל

בסרטון נראית ילדה מפוחדת מהמלחמה, שלאורך הסרטון מתחזקת ונרגעת בזכות החיילים שיוצרים עבורה בית מוגן. בסוף הסרטון רואים כי במקום בו התרחשה המלחמה, פורחים פרחי דם המכבים.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


״בזכותם יש לנו בית״

פרוייקט מיוחד של מגמת התקשורת בדה שליט רחובות - סרטון קצר שנוצר בהשראת מכתב הפרידה המרגש של החלל עדי ליאון ז״ל, אשר נפל באסון הנמר של חטיבת גבעתי, במלחמת חרבות ברזל.

בסרטון נראית ילדה מפוחדת מהמלחמה, שלאורך הסרטון מתחזקת ונרגעת בזכות החיילים שיוצרים עבורה בית מוגן. בסוף הסרטון רואים כי במקום בו התרחשה המלחמה, פורחים פרחי דם המכבים.

לדברי בית הספר חשוב להם שהסרטון ומכתב הפרידה של עדי, יגיע לכמה שיותר אנשים.

יוצרי הסרטון - נדב פרס ותלמידי מגמת תקשורת חטיבה עליונה





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביוזמת בית הספר נועם בנים כל תלמידי כיתות ו' ברחובות מדליקים נרות זיכרון עם שמות חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה ולומדים את סיפורים האישי

משה לבקוביץ, מנהל בית הספר נועם בנים: "בית ספר נעם הצבי בנים לקח על עצמו, בהובלת המורה דורין אריב וסגן המנהל להדליק בליבות תלמידי ביה"ס ותלמידי כתות ו' ברחובות בכלל את נר הזיכרון. נר לכבודם ולזכרם ולעילוי נשמתם של גיבורינו, שבזכותם אנו נמצאים פה. אנו מחבקים את המשפחות, ובליבנו תפילה – "ונתתי שלום בארץ"

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


מדליקים וזוכרים:

ביוזמת בית הספר נועם בנים: כל תלמידי כיתות ו' בעיר מדליקים נרות זיכרון עם שמות חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה

כל תלמיד/ה מדליק/ה נר לכל נופל/ת: יוזמה בית ספרית של בית הספר נועם הצבי בנים, להנצחת חללי רחובות ביום הזיכרון, הפכה ליוזמה כלל עירונית: אלפי תלמידי כיתות ו' בעיר הדליקו נרות לזכרם של חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה בני רחובות

כמדי שנה, בית הספר נעם הצבי -בנים מחבר את התלמידים להנצחת הנופלים במלחמות ישראל בצורה ערכית ומיוחדת.

ביוזמת המנהל, הרב משה לבקוביץ', המורה דורין אריב וסגן המנהל עיצבו בבית הספר נר זיכרון מיוחד לחללי צה"ל. הנר מעוצב עם שמו ותמונתו של החלל ועם ברקוד לסריקה, אשר מאפשר לתלמידים המדליקים את הנר לעבור מיידית לאתר חללי מערכות ישראל ולקרוא את סיפור חייו ונפילתו של החייל/ת.


התלמידים מקבלים את הנרות להדליק בביתם בערב יום הזיכרון, וביחד עם המשפחה קוראים את קורות חייהם של הנופלים, ובכך מנציחים את זכרם.

זו השנה השלישית שהיוזמה הופכת להנצחה כלל עירונית – כל תלמידי כיתות ו' בעיר רחובות קיבלו את הנרות. כך יצטרפו תלמידים רבים למעגל ההנצחה, וכלל חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בעיר יונצחו באמצעות נר זיכרון.

עיריית רחובות רכשה כ- 3000 נרות, לכל נר עוצבה עטיפה מתאימה, עם שמות הנופלים תושבי רחובות שנפלו על הגנת העם והארץ. והשבוע חולקו הנרות לכלל תלמידי כיתות ו' ברחבי העיר.


משה לבקוביץ, מנהל בית הספר נועם בנים: "בית ספר נעם הצבי בנים לקח על עצמו, בהובלת המורה דורין אריב וסגן המנהל להדליק בליבות תלמידי ביה"ס ותלמידי כתות ו' ברחובות בכלל את נר הזיכרון. נר לכבודם ולזכרם ולעילוי נשמתם של גיבורינו, שבזכותם אנו נמצאים פה. אנו מחבקים את המשפחות, ובליבנו תפילה – "ונתתי שלום בארץ"





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.

במפגש עם תלמידי אמית עמיחי, מאיר בן חמו, אביו של מיכאל ז"ל - נשאל "האם בדיעבד היית מאפשר למיכאל להתגייס לקרבי?" וענה: "למה בדיעבד? לכתחילה.. אם אנחנו רוצים לחיות במדינה הזאת ולא לחזור לגלות- אנחנו צריכים להילחם ולשמור על המדינה. כך מחנכים אתכם כאן בישיבה

המפגש התקיים במסגרת סדרת מפגשים בין הורים ומשפחות שכולים לבין תלמידי הרשת שהגיעו כדי לשוחח עם התלמידים לשתף ולספר על בן משפחתם.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


עשרת ימי האומה - ברשת אמית למדו עם ההורים השכולים וקרובי החטופים

לצד המורים ברשת אמית לימדו גם הורים שכולים שאיבדו את ילדיהם במלחמה. עשרות הורים ובני משפחה של חללי המערכה, הגיעו לשוחח עם התלמידים, לשתף ולספר על הבן או האחות.

לישיבת אמית עמיחי ברחובות הגיעו השבוע הוריהם של הבוגרים מיכאל בן חמו ואייל טויטו הי"ד, שנפלו בקרבות. מאיר בן חמו, אביו של מיכאל הי"ד - נשאל "האם בדיעבד היית מאפשר למיכאל להתגייס לקרבי?" וענה: "למה בדיעבד? לכתחילה. למיכאל יש אח שהוא גם בוגר הישיבה שסיים לפני שנתיים , והתגייס עכשיו ל- 669. אם אנחנו רוצים לחיות במדינה הזאת ולא לחזור לגלות- אנחנו צריכים להילחם ולשמור על המדינה. כך מחנכים אתכם כאן בישיבה".

התלמיד לביא טולדאנו שיתף: "השאיפה למצוינות שהייתה במיכאל בלטה לי יותר מהכל, מאחל לעצמי ולכל חבריי לשאוף ולהגיע להישגים שלהם, בגבורה ובאומץ גדול".

כדי להגיע לכל עשרות אלפי התלמידים, צילמו בשבועות האחרונים אנשי תחום תורת חיים ברשת אמית סדרת שיעורים קצרים עם הורים שכולים ועם משפחות חטופים העוסקים בצורך באחדות העם ובחשיבותו בעת מלחמה ובכלל. בשיעורים שצולמו מתייחסים ההורים לטקסט מכונן שבחרו מהמקורות ומההיסטוריה של מדינת ישראל. בעקבות כל סרטון ערכו המורה והתלמידים שיח בכיתה על האחדות והעצמאות בתולדות העם והמדינה.

בין המשתתפים בסרטונים, גליה אמא של אביתר דוד שנחטף לעזה ודקל נכדו של החטוף עודד ליפשיץ, שקד הרן שאביה אבשלום נרצח בקיבוץ בארי שלימדה על מחלוקת בית שמאי ובית הלל, איציק אביו של ישי פיטוסי שנפל בנחל עוז על דברים של דוד בן גוריון לאנשי חינוך, עמד חבקה על בנו סא"ל סלמאן חבקה ועוד. בעקבות כל סרטון ערכו המורה והתלמידים שיח בכיתה על האחדות והעצמאות בתולדות העם והמדינה.

הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמית עמיחי:

"קיבלנו החלטה כי אנחנו מבקשים הנצחה שיש בה חיים והמשכיות, כזאת שתהיה מודל והשראה לתלמידי הישיבה. זה קורה בלימוד דברים שמיכאל ואייל הי"ד כתבו ובמפגשים מרגשים עם ההורים שלהם".


ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית:

"איבדנו מאות חללים ובהם 48 בוגרינו. בשבוע הזיכרון אנחנו מבקשים לתת מקום לגבורתם, לחבר את תלמידינו לכלל ישראל, לזכור ולהזכיר. שיתוף ההורים בעשיה החינוכית הוא שיעור החינוך הגדול ביותר שיש בידינו לתת לתלמידינו בימים הללו".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פרוייקט מיוחד של עיריית רחובות - פלייליסט עם השירים אותם אהבו חללי/ות מלחמת חרבות ברזל לשמוע, לשיר ולנגן

טל אהב את צביקה פיק. דוד אהב לנגן את tears in heaven של אריק קלפטון, אפיק אהב את השירים הישנים של אייל גולן, שי אהבה לשיר ורגע לפני שירין נכנס לעזה הוא שר את "נתראה בגלגול הבא" של רביד פלוטניק.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
טל פליבה ז"ל -מתוך עמוד האינסטגרם לזכרו


השירים שאהבו, האנשים שהיו:

עיריית רחובות מזמינה אתכם להכיר את השירים שהנופלים הכי אהבו

העיר רחובות זוכרת את נופלות ונופלי מלחמת חרבות ברזל ואת השירים שאהבו לשמוע, לשיר ולנגן. השירים שהיו שלהם.*

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה עיריית רחובות מפרסמת היום, שני (13.5) פרויקט מיוחד: פלייליסט (רשימה השמעה) עם השירים שהנופלים הכי אהבו

הפלייליסט זמין להאזנה בספוטיפיי > bit.ly/4dx097Y

סמל שי אשרם ז"ל, שירתה בחיל האיסוף הקרבי, נהרגה בשבת ה-7/10/23, בת 19 בנופלה. אביה דרור ואחותה שחר סיפרו ששי ז"ל אהבה מאוד לשיר והיה לה קול מיוחד. שי אהבה מוסיקה ובני משפחתה סיפרו שהשירים שהיא הכי אהבה לשמוע ומאפיינים את מי שהייתה הם: אהבה - אושר כהן, אחרי הנצח - פאר טסי והשיר לוחמת של אייל גולן.

רס"ר (מיל') טל פיליבה ז"ל- לוחם ביחידה יהל"ם של חיל ההנדסה הקרבית, נפל בדרום רצועת עזה בחודש דצמבר האחרון, בן 23 בנופלו. אימו דורית ובת דודתו יובל סיפרו שטל היה מלא בשמחת חיים והחיוך שלו האיר כל חדר אליו נכנס. טל אהב מאוד את השירים של צביקה פיק ובמיוחד את השיר מרי לו. "טל אהב את שירי ארץ ישראל הישנה וגם את שירי יום הזיכרון" כך סיפרה בת דודתו יובל. עוד שירים שטל אהב: הפיל הכחול- יסמין, כלום לא עצוב- אביתר בנאי, הכי יפה בעולם- מאור כהן, שער הרחמים- מאיר בנאי, חגיגה- שרית חדד, סהרה- טונה, אליאב זהר- מיכל, את כל השירים של להקת יציאת חירום, אצלנו בגן ואוהב אותך לאה. טל הספיק לשמוע וגם לאהוב את השיר חרבו דרבו של נס וסטילה שיצא לרדיו לאחר תחילת המלחמה.


רס"ב זיו דדו ז"ל, שירת כמנהל עבודה לוגיסטי בגדוד 51 של חטיבת גולני, נפל בשבת ה-7/10/23. אלמנתו של זיו, סתיו סיפרה על השירים שאהב וסימלו תקופות בחייו: כשזיו ואני רק הכרנו הוא שמע את "המגפיים של ברוך" של להקת כוורת, את השיר "מישהו איתי כאן" של בניה ברבי שמענו יחד בכל התקופה שבה עברנו טיפולי פוריות, ואת השיר Africa של להקת Toto הוא אהב לשמוע בתקופה האחרונה לפני שנרצח.


ליאור אטיאס חדד ז"ל הגיעה כמתנדבת של עמותת עלם (עמותה לנוער במצבי סיכון) לפסטיבל המוסיקה נובה כדי להגיש עזרה למבלות ולמבלים במסיבה בעת הצורך. ליאור נרצחה במסיבה והותירה אחריה את בעלה גיא וביתם בת ה-7. גיא בעלה של ליאור סיפר שהשירים שליאור אהבה במיוחד היו ואת של מוש בן ארי, מסיבה של יסמין מועלם ואהבה היא שיר לשניים של אילנית.


סמל אפיק טרי ז"ל לוחם בגדוד 450 של חטיבת ביסל"ח ושירת כלוחם בגדוד נחשון של חטיבת כפיר. אפיק נפל בקרב בדרום רצועת עזה בחודש מרץ האחרון, בן 19 בנופלו. קורין בת הזוג של אפיק סיפרה שהשירים שאפיק אהב במיוחד היו גן עד של משוגעים של ששון שאולוב, ושירים ישנים של אייל גולן כמו צליל מיתר וצאי אל החלון.


סמ"ר בנימין בלאי ז"ל שירת כנהג בחטיבה הדרומית של אוגדת עזה ונהרג ב-7/10/23, בן 20 בנופלו. מזל אחותו סיפרה שאחיה אהב את השיר "גדל לי קצת זקן" של עדן חסון וגם את love yourz של הראפר J. cole.


עידו אדרי ז"ל שירת בצה"ל כלוחם בגדוד 13 של חטיבת גולני ובתום שירותו הצבאי התגייס לשירות הביטחון הכללי. עידו נפל ב-7/10/23 בעת פשיטת מחבלים על מתחם המסיבה ברעים, בזמן שהוא מסייע בטיפול בפצועים ומעניק עזרה לכוחות הביטחון בשטח. רעות אימו של עידו מספרת שהוא מאוד אהב את הזמרת יסמין מועלם, והכיר את כל השירים שלה. עידו אהב את השיר "יום חדש" של רביד פלוטניק וגם הרבה מוסיקת טכנו.


סמ"ר מיכאל בן חמו ז"ל שירת כמפקד כיתה בגדוד 51 של חטיבת גולני. מיכאל נפל ב-7/10/23 והיה בן 21 בנופלו. מאיר בן חמו, אביו של מיכאל, סיפר כי מיכאל אהב את השירים פסק זמן של אריק אינשטיין ואת כל השירים של אביתר בנאי. חבריו של מיכאל כתבו והקליטו שירים לזכרו – חור בלב בצורה של מלאך ועיגולים של הלילה.


סרן איתי כהן ז"ל שירת כמפקד צוות ביהל"ם ונפל ב-7/10/23. איתי היה בן 22 בנופלו. אורטל אימו סיפרה שאיתי אהב את השיר מדליקה אצלי הכל של עדן חסון וגם את השיר נהדר של יסמין מועלם.


סמ"ר איתמר בן יהודה ז"ל חובש קרבי וסמל מחלקת מרגמות בגדוד 13 של חטיבת גולני נפל ב-7/10/23, בן 21 בנופלו. יורם אביו של איתמר סיפר על השירים שאהב- Ed Sheeran- I see Fire,

Money Man- 24

Pop Smoke- Element


סרן ירין גהלי ז"ל שירת כמפקד צוות בסיירת גבעתי ונפל בקרב בדרום רצועת עזה בחודש דצמבר האחרון. בן 22 בנופלו. שירה, אימו של ירין, שיתפה כי רגע לפני שהצטרף לכניסה הקרקעית לרצועה עזה הוא הספיק לשיר את השיר שמאוד אהב "נתראה בגלגול הבא" של רביד פלוטניק.


רס"ר (מיל') ניתאי מייזלס ז"ל שירת כלוחם שיריון בחטיבת המחץ ונפל בקרב בצפון רצועת עזה בחודש דצמבר האחרון, בן 30 בנופלו. איילה אימו של ניתאי שיתפה את השירים האהובים עליו- החיטה צומחת שוב של אביתר בנאי, געגועים לדמיון של עמית בניון ומעיר נעלמים של פורטיס.


רס"ן דוד שקורי ז"ל שירת כסגן מפקד גדוד 601, בעוצבת עקבות הברזל בחיל ההנדסה הקרבית. דוד נפל בקרב בצפון רצועת עזה בחודש פברואר האחרון, בן 30 בנופלו. דפנה אשתו של דוד סיפרה על השירים שאהב:

tears in heaven של אריק קלפטון, את השיר הזה דוד אהב במיוחד ולכן גם לימד את עצמו לנגן את השיר. דוד ניגן את השיר בכל הזדמנות.

"אחרי הנצח" של פאר טסי- יומיים לפני תחילת המלחמה דפנה ודוד היו בהופעה של פאר טסי בפסטיבל התמר, וזה היה אחד השירים שהושמעו, שיר ששניהם תמיד אהבו. לאחר נופלו, שדרנית גלגל"צ, הדר מרקס, הקדישה לדוד את השיר.


"לאהוב אותך כל יום" של עדן חסון- שיר שדוד אהב לשמוע בתחילת המלחמה. באחת מהשיחות המשותפות של דפנה ודוד הוא סיפר לה שהוא מאוד אוהב לשמוע את השיר הזה ומאז השיר מלווה גם את דפנה.


הדר פרינץ ז"ל הגיעה לפסטיבל נובה כדי לרקוד, לשיר וליהנות. הדר נרצחה בטבח הנורא ב-7/10/23. דנה אימה של הדר שיתפה אותנו בשירים שאהבה: סהרה של טונה, 12 בלילה של איתי לוי ורוקד עם הכאב של פאר טסי.


אורן אלפסי ז"ל תושב העיר רחובות נרצח בשבת ה-7/10/23 כשהיה בקיבוץ נירים בעוטף עזה. קובי, אביו של אורן, ונועם אחותו, סיפרו על השירים שאהב לשמוע:

Post Malone- Sunflower, השירים של אד שירן- thinking out loud, perfect

וגם James Arthur- Say you won't let go.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סודה של האנדרטה בגן המגינים ברחובות! זאת האנדרטה הראשונה אשר הוקמה במושבות בישראל לאחר מלחמת העצמאות ביוזמת ההורים השכולים גרשון רוז'נסקי ויצחק דניאלי המבקשים ממועצת רחובות להנציח את בניהם עמיאל ועמוס ואת חבריהם חללי רחובות שנפלו בקרבות

מערכת האתר | | תגובות: 4


סודה של האנדרטה

מאת רחלי רוגל, על פי מחקרה בארכיון רחובות.

אם אתם גרים במרכז העיר רחובות ודאי שחקתם עם ילדיכם בגינת השעשועים שבגן המגינים. בזמן שקיפצו בדשא בין מרגמת הדוידקה, התותח והמטוס, האם שמתם לב לרבוע האבן שבפינת האנדרטה אשר בקצה הגן?

באבן הפינה מסתתר סיפור הוריהם של 70 חללי מלחמת השחרור. השנה היא שנת 1948. המלחמה הקשה שגבתה כ- 6,000 קורבנות טרם הסתיימה. מתקרב יום הזיכרון הראשון למדינת ישראל. גרשון רוז'נסקי ויצחק דניאלי מבקשים ממועצת רחובות להנציח את בניהם עמיאל ועמוס ואת חבריהם חללי רחובות שנפלו בקרבות.

הם הראשונים. אף מושבה עוד לא הקימה אנדרטה! אין עדיין מדור שעוסק בהנצחת החייל במשרד הבטחון ואין כללים. ובכל זאת הם רוצים להנציח. הם מחליטים להקים גן זיכרון, והם מקווים להניח את אבן הפינה כבר ביום העצמאות הראשון.

חשוב להם למקם את הגן במקום מרכזי, ושילדים צעירים ובוגרים יוכלו לשחק בו בהנאה, בזמן שהוריהם יושבים בפינות שקטות ומוצלות. הם רוצים שלצד החלק היומיומי תוקם האנדרטה ל- 70 הנופלים באיזור המבודד משאר חלקי הגן, שם צריכה לשרור רוח הגבורה והעצבות.

הם יוזמים תחרות עיצוב והפסל דב פייגין זוכה בעיצוב האנדרטה. אחרי איסוף תרומות ממוסדות ומיחידים הכל מוכן. והתוצאה – זהו הגן והאנדרטה שאתם מכירים.

וביום הזיכרון הראשון 4.5.1949 נערך טקס הנחת אבן הפינה. בעיתון "הצופה" כותבים שהעיר רחובות מתמלאת "שמחה מהולה בתוגה". במהלך הטקס מדליקים נרות שחורים וליד הבמה ניצבים לוחות הנושאים את שמותיהם של 70 קרבנות המושבה.

העיתון מתאר את ההתרחשות: "אחד אחד עלו על הבמה עשרות ההורים השכולים וחתמו ברטט של גאון ויגון על מגילת הקלף שהוטמנה תחת אבן היסוד".

כתב עיתון "דבר" שנכח בטקס מתאר את אמם של האחים טרבס. כשטומנים את המגילה היא מבקשת: "פעמיים, שתי כפות מלט בבקשה, לזכר שני בני שנפלו במלחמה לשחרור הנגב".

הוא גם מתאר איך סבא אחד צועד ואחריו שלוש בנותיו שכל אחת מהן שכלה בן (קיבוביץ, לינדה, כהן)

"האנדרטה לזכר חללי מלחמת השחרור" נחנכה ביום הזכרון השני 23.5.1950 .

ואתם, בפעם הבאה בגן , חפשו עם ילדיכם את אבן הפינה החבויה לצד אבן הבזלת השחורה וגלו להן את הסוד של 70 הגיבורים שבזכותם אנחנו כאן.


תודה לגברת הדס אביבי, מנהלת ארכיון רחובות על חומרי המחקר. הצילומים – רחלי רוגל




התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • יהי זכרם ברוך. דמעות בעיניי בקריאת הדברים הכל כך מרגשים, מעצימים ומחברים אותנו לארץ הזאת. לאנושיות שבנו. הלוואי ונזכה להיות ראויים לה
    הגב 13.05.24 10:09
  • ככת שאני זוכר בשלוף , בשנת 1949 רחובות הייתה עדיין מועצה מקומית .
    הגב 13.05.24 14:58
  • יהי זכרם של כל הנופלים ברוך!! יישר כח על היוזמה הראשונית להקים גן זכרון לזכר בני המושבה רחובות.
    הגב 13.05.24 14:59
  • תודה. כתבה מאוד מעניינת.
    הגב 13.05.24 19:20
  • אורח

צעיר מכפר גבירול ברחובות נהרג בתאונה וחברו מכפר גבירול נפצע קשה מאוד. מצורף סרטון התאונה

מערכת האתר | | תגובות: 12


תאונת דרכים קשה שאירעה בשעה 15:45 בכביש 42 ליד עיינות, בה היו מעורבים רכב ואופנוע עם שני רוכבים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו שלושה פצועים לבית החולים קפלן. רוכב האופנוע, גבר בן 28, נפצע באורח קשה עם חבלה רב מערכתית, נהגת הרכב פונתה במצב קל, ורוכב נוסף פונה מהמקום במצב קשה.

חובש במד"א, טל סיני, תיאר את המצב במקום: "רוכב האופנוע שכב ליד האופנוע במצב של הכרה מעורפלת וסבל מחבלה רב מערכתית. הוא קיבל טיפול רפואי מקיף שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות, ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב קשה אך יציב. נהגת הרכב ורוכב נוסף פונו מהמקום, כאשר מצבה של הנהגת הרכב היה קל ומצב הרוכב הנוסף היה בינוני עד קשה."

בבית החולים נקבע מותו של אחד מרוכבי האופנוע וחברו נפצע קשה.

בבית החולים אותרה זהותם, מדובר ב - 2 צעירים תושבי שכונת כפר גבירול ברחובות


סרטון:





התפרסמו 12 תגובות לכתבה.
  • אבא מתי מתי יבוא המשיח כבררר מתיי כמה אסונות די אבא די
    הגב 12.05.24 20:44
  • אבא עסוק באמא
    12.05.24 20:52
  • למה להטעות לא מצורף סרטון התאונה אלא סרטון מהזירה
    הגב 12.05.24 20:51
  • תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים
    הגב 12.05.24 22:32
  • אני כל כך שונאת את הכביש מעיינות עד הכניסה ליבנה. כביש ללא גדר הפרדה מפחיד אותי תמיד. חייבים להקים שם גדר לנסיעה בטוחה יותר.
    הגב 12.05.24 22:34
  • שימי לב, זה ברמזור ולא בכביש עצמו ככה שאין שום קשר לדברייך.
    13.05.24 19:24
  • חבר טוב שלי היה
    הגב 13.05.24 00:00
  • מה שמו
    13.05.24 02:52
  • לא יודעת מי אשם בתאונב אבל לא מזמן ראינו רוכב אופנוע מבצע פעלולים מסוכנים בין מכוניות- משכיב את האופנוע ונוסע במהירות מטורפת תוך כדי מעבר מנתיב לנתיב... שמרו על עצמכם ועל משתמשי הדרך!!
    הגב 13.05.24 00:15
  • האכיפה על רוכבי הדו גלגלי אפסית ורואים את זה בכבישים. במיוחד השליחים, נסיעה כנגד התנועה, על מדרכות, נכנסים לרחובות חד סטרי ועוד. הכביש כאילו שלהם. הגיע הזמן לאכיפה מוגברת על רוכבי הדו גלגלי.
    הגב 13.05.24 08:28
  • אבל בן גביר הבטיח אכיפה והבטיח משילות. תמשיכו להצביע לו.
    13.05.24 19:25
  • לגמרי!! חייבים לגרון לזה לקרות. עוקפים בקו לפנים ועוד בכביש תמאד מסוכן באצ"ל, בין הרמזור למאפיית "הדני". עוקפים מימין ויותר נכון פתאום מופיעים מימין.
    13.05.24 19:48
  • אורח

ניצב אבי ביטון, מפקד מחוז מרכז, חתם על צו סגירה למשך 15 ימים למועדון ברחובות לאחר שהועסק בו שוהה בלתי חוקי

| | תגובות: 3
דוברות המשטרה


מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, חתם היום על צו סגירה למשך 15 ימים לעסק מועדון ברחובות, לאחר שבמקום הועסק שוהה בלתי חוקי.

במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת כנגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, העלולים להוות פלטפורמה לפעילות טרוריסטית, מבצעים השוטרים בקרות קפדניות בבתי עסק בגזרת המחוז. במהלך ביקורת בעסק מועדון בעיר רחובות, חשפו שוטרי תחנת רחובות תושב שטחים ללא אישורי שהייה בארץ שעבד במקום.

משטרת ישראל מצהירה על אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים, במיוחד בעתות מלחמה.




צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • מה השם של המועדון?
    הגב 12.05.24 19:35
  • כל הכבוד. עכשיו לפרסם את שם העסק כדי שנדע את מי להחרים.
    הגב 12.05.24 23:23
  • איך קוראים למועדון?
    הגב 13.05.24 12:09
  • אורח

פרוייקט מיוחד של בית החולים קפלן לציון יום הזיכרון - דרורה סדן, מספרת על בנה, סמל עידו סדן ז"ל שנהרג בשנת 2005 בתאונת דרכים

מדובר על פרוייקט מיוחד של בית החולים במסגרתו עובדי המרכז מספרים על בני המשפחה ששכלו במלחמות ובפעולות האיבה.

מערכת האתר | | תגובות: 2


"זה סוד שהמטופלים שלי אף פעם לא יידעו עליי"- בית החולים קפלן יצא בפרוייקט מיוחד לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל במסגרתו עובדי המרכז מספרים על על יקיריהם אותם שכלו במלחמות ובפעולות האיבה.


לדברי בית החולים זה יכול להיות כל אחד; המזכירה שקבעה לכם את התור. הרופא או הרופאה שלכם. האחות שטיפלה בכם במיון. המשנע שהעביר ממחלקה למחלקה או הרנטגנאית שבדקה אתכם. הם אבות ואימהות, בנים ובנות, סבים וסבתות, אחים ואחיות, דודים ובני דודים - שכולים, שאיבדו את היקר להם מכל בישובי העוטף, בבסיסי הדרום, במסיבה ברעים, בקרבות בעזה, בפיגועי תופת ובמלחמות ישראל.


דרורה סדן, סגנית מנהלת קבלת חולים במיון, מספרת על בנה, סמל עידו סדן ז"ל:

עידו נולד בנובמבר 85 בכרמיאל. כשהיה בן שנתיים ושמונה חודשים עברה המשפחה להתגורר ברחובות. בבית-הספר היסודי "רמת אלון", שבו למד, התגלה עידו כילד בעל כשרונות ויכולות למידה גבוהות. את לימודיו העל-יסודיים המשיך בקריית החינוך על-שם עמוס דה-שליט ברחובות.

שני תחומים היו מרכז עולמו של עידו - מוזיקה ומחשבים. את עולם המוזיקה גילה בגיל תשע, כשקיבל מדודתו גיטרה קלאסית, ומהר מאוד - תוך לימוד עצמי ואחר כך באופן מקצועי - עבר לגיטרה חשמלית. היתה לו היכולת לנגן מוזיקה על פי שמיעה בלבד וזאת אף מבלי ללמוד תווים. הוא היה פתוח לסוגים מגוונים של מוזיקה - מקלאסית ועד רוק כבד. בבית-הספר היה חבר בהרכב מוזיקלי שניגן והופיע באירועים שונים.

אהבתו של עידו לעולם המחשבים החלה כשקיבל את המחשב הראשון שלו ובתחום זה בחר להמשיך בתיכון, במסלול של חמש יחידות לימוד. גם לאחר סיום לימודיו התיכוניים, כאשר המתין לגיוסו, המשיך ללמוד באופן עצמאי תחומים נוספים שונים הקשורים בעולם המחשבים, שאותם לא למד בבית-הספר - וזאת על מנת שיוכל להתקבל ליחידת מחשבים צבאית. ואולם, מפאת הפרופיל הגבוה שנקבע לו, התנהלו הדברים באורח שונה.

עידו גויס לצה"ל בסוף חודש מרס 2004 ושובץ בחיל-החימוש, במסלול ייעודי לקצונה. הוא עבר קורס מקוצר לנשקים והוצב לסיפוח כמאחזק נשק קל בגדוד "שועלי שמשון" שבחטיבת "גבעתי" בפיקוד דרום. בתקופה זו התחולל בו מפנה: עידו התאהב במקום ובאנשים, והדבר גרם לו להתלבטות קשה האם להמשיך במסלול הייעודי לקצונה.

עידו היה חברותי מאוד, בעל קשת רחבה ומגוונת של חברים - החל מבית-הספר, דרך הצבא וכלה בקהילת האינטרנט, בה היה פעיל במיוחד. חבריו אומרים כי היה אחד מהטובים, יחיד במינו ובדורו. מפקדיו מעידים עליו כי היה חייל בעל רמה אישית גבוהה, רציני וממושמע, שהתנדב לכל משימה וביצע את מטלותיו על הצד הטוב ביותר, תוך שאיפה מתמדת ללמוד ולהתקדם.

בבוקרו של יום שבת, 9.4.05, נהרג עידו בתאונת-דרכים שאירעה ברחובות. הוא ישב במושב האחורי, חגור בחגורת בטיחות, במכונית פרטית שחברו נהג בה. בן 19 וחצי היה בנופלו. הוא הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי ברחובות. הותיר אחריו הורים ושלושה אחים - ירון, אוהד ולידר.




התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • יהי זכרו ברוך
    הגב 12.05.24 20:15
  • ת.נ.צ.ב.ה.
    הגב 12.05.24 23:24
  • אורח

פרוייקט מיוחד של בית החולים קפלן לציון יום הזיכרון - יונה שמוכר על בנה, סרן יוני (ליאון) שמוכר ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה

מדובר על פרוייקט מיוחד של בית החולים במסגרתו עובדי המרכז מספרים על בני המשפחה ששכלו במלחמות ובפעולות האיבה.

מערכת האתר | | תגובות: 3


"זה סוד שהמטופלים שלי אף פעם לא יידעו עליי"- בית החולים קפלן יצא בפרוייקט מיוחד לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל במסגרתו עובדי המרכז מספרים על על יקיריהם אותם שכלו במלחמות ובפעולות האיבה.

לדברי בית החולים זה יכול להיות כל אחד; המזכירה שקבעה לכם את התור. הרופא או הרופאה שלכם. האחות שטיפלה בכם במיון. המשנע שהעביר ממחלקה למחלקה או הרנטגנאית שבדקה אתכם. הם אבות ואימהות, בנים ובנות, סבים וסבתות, אחים ואחיות, דודים ובני דודים - שכולים, שאיבדו את היקר להם מכל בישובי העוטף, בבסיסי הדרום, במסיבה ברעים, בקרבות בעזה, בפיגועי תופת ובמלחמות ישראל.

יונה שמוכר, מזכירה רפואית במחלקה הפסיכיאטרית, על בנה, סרן יוני (ליאון) שמוכר ז"ל:

יוני שמוכר בנם של יונה וליפא, בעלה של שלומית הופמן, נולד ביום י"ז בחשוון תשל"ז (10.11.1976) ברחובות. אח צעיר לבילי, אח בוגר לרעות ונעמה.
הוא גדל ברחובות, למד בבית הספר היסודי "שפרינצק", ואחר כך בתיכון "אורט", במגמת אלקטרוניקה ומחשבים עד כיתה י"ג. כשהיה בן 18 עבר עם הוריו ושלוש אחיותיו למושבה מזכרת בתיה.

הוא היה ילד יפה, מלא חן, עם עיניים כחולות קורנות ומאירות. ילד ערני, סקרן ללא גבול, שובב והרפתקן שהרבה להסתבך במעשי קונדס. בגיל שש כבר טיפס על עצים וגגות, לעיתים כדי לקטוף פירות, לעיתים כדי לבדוק מה יש שם למעלה. ברוב המקרים הצליח לרדת, אבל גם קרה שצריך היה להזעיק את השכנים, כדי לפרוס שמיכה, למתוח אותה היטב כדי שהוא יוכל לקפוץ לתוכה. לקפוץ, לחייך חיוך מתוק ומקסים לכולם, וללכת לדרכו כאילו דבר לא היה. רק שבין לבין, בין טיפוס לקפיצה, הוא גם ביקר לא מעט בבית החולים "קפלן" עקב פציעות שונות ומשונות. כשגדל מעט כבר ניהל במרץ את ענייני החבר'ה בשכונה, היה ידוע בתור "הילד היפה שמטייל בשדות יחף עם הכלב שלו", וכשקיבל אופניים משופצות מסבו, היה זה הוא שסימן לחברים שהגיעה השעה לרכוש אופניים, כדי שיוכלו לבלות ברכיבה משותפת. כשהרכיבה עצמה כבר לא הניחה את דעתו, הוא יזם עם הילדים חפירה של בורות לאורך הכביש, עליהם דילגו ברכיבה אקרובטית, שהסתיימה, למרבה הצער, באופניים הרוסות ומושבתות.

הוא היה חסר פחד לחלוטין ושיתף גם את אחיותיו הצעירות בהרפתקאותיו, הרפתקאות שגלשו גם לחצר בית הספר וכך יונה, אימו, הייתה מוזמנת לבית הספר, אחת ליומיים שלושה, כדי לשמוע מה חידש הבן שלה. רק שכאשר דרשה מהמורים להעניש אותו בעצמם על מעשי הקונדס שלו הם ענו שהוא כל כך מקסים וחכם שאי אפשר לכעוס עליו, בטח לא להעניש אותו. הפיתרון שנבחר, על כן, היה לגייס את הילד למשימות מיוחדות: לעזור למנהל, לסייע למורה לחינוך גופני ולעבוד עם המורה לחקלאות – כולם מורים שאהבו אותו במיוחד. כל זה, אגב, לא הפריע לו להצטיין בלימודים, לזכות בפרסים בתחרויות ריצה וקפיצה בבית הספר.

מאז היותו ילד צעיר, אהב יוני לטייל בארץ. על אף שלחוג סיירות של "החברה להגנת הטבע" התקבלו רק מכיתה ו', יוני הצטרף כבר בסוף כיתה ד', לאחר שהפגין יכולות פיזיות מרשימות במסע הראשון אליו יצא. הוא היה פעיל בחוג לסיירות, למד אמנויות לחימה, והשתתף בנבחרת השחייה התחרותית של העיר רחובות. תחביב נוסף שלו, לשעות הפנאי, היה איסוף בולים ומטבעות.

בתיכון הפך מחניך למדריך בחוג לסיירות "נחל שורק", יצא לקורס מדריכי סנפלינג במכון "וינגייט", וארגן טיולים עם חבריו ואחיותיו, שראה עצמו אחראי להן. בבית הקפיד לוודא שהן גומרות הכול מהצלחת ובטיולים לימד אותן לגלוש ממצוקים, ערך להן מבחני אומץ ובחן את יכולתן לשרוד בשטח. כחובב טבע מושבע, סקרן, חקרן וידען, יצא יוני למסעות לאורכה ולרוחבה של הארץ ובכל פעם התרגש מחדש מיופייה.

מאוחר יותר עבר קורס צלילה, צלל בארץ ובחו"ל, ואחרי שהכיר את שלומית, שעברה גם היא את הקורס, בילו שעות, ביחד, בתוך המים.

הוא היה ספורטאי מעולה, אצן למרחקים ארוכים, שהקפיד, בכל שבת שבה היה בבית, לצאת לרכיבת שטח עם אביו ועם גיסו, רפי.

יוני התגייס ב-11 ביולי 1994 לקורס חובלים. רק שבשלב מסוים החליט שמה שמתאים לו יותר זה שירות במסגרת 'הירוקים', שם, חשב, יוכל לתרום תרומה משמעותית יותר. ואכן, על פי בקשתו הוא הצטרף לקורס השלמה חילית של חיל ההנדסה, סיים את הקורס בהצלחה וכך גם את "קורס רחף" - הכשרה מהירה לקצונה – מסלול מיוחד בהנדסה קרבית. תוך זמן קצר יחסית הוא סיים את קורסי הפיקוד החיליים, וקיבל את הפיקוד על מחלקת הסיור הגדודית של גדוד ההנדסה , 601. היה מאותם מפקדים שסחפו אחריהם את החיילים.

במהלך שירותו הצבאי, בסדיר, לחם בלבנון, לקח חלק בלחימה באינתיפאדה בעזה, ביהודה ושומרון, והשתתף במבצע "חומת מגן", בסופו גם זכה להוקרה מיוחדת על פעילותו.

בשנת 1996 הכיר יוני את שלומית. יוני עבר אז את ההשלמה החילית, ושלומית הייתה בעיצומו של קורס מדריכות חבלה. שנים אחר כך סיפרה שידעה שהוא האיש שלה בשנייה הראשונה שעיניה נחו עליו – גבוה, רחב, עם עיניים כחולות וחיוך כובש. כמה שבועות לאחר שנפגשו בפעם הראשונה, בחדר האוכל של הבסיס, עוד קודם שידע אפילו את שם משפחתה, הוא הצליח להגניב לה פתק קטן: "לפני שאנחנו מתחתנים ומולידים ילדים", כתב לה, "אולי כדאי שנכיר קצת זה את זו".

יוני השתחרר משירות קבע בשנת 1999, יצא לטיול של שנה, עם שלומית, בדרום אמריקה, ובשנת 2000 החל את לימודיו באוניברסיטת באר שבע. ב- 2003 הוא סיים את התואר הראשון בפיזיקה, והמשיך בלימודיו לתואר שני. הוא גר בעיר, יחד עם שלומית, שסיימה את לימודי המשפטים שלה ושימשה כמתמחה בבית המשפט. הם גידלו חתולה בבית, תבלינים בערוגה בחצר, רכבו על אופניים לשוק ואכלו בערבי שישי אצל הסבא והסבתא של שלומית שגרו לא רחוק מהם.

לימודי התואר השני היו לא קלים, אבל ליוני הייתה משמעת עצמית חזקה, ויכולת לימוד. עבודת התֶזָה שכתב עסקה בחלקיקי הננו, וסימנה פריצת דרך טכנולוגית בתחום. במקביל עבד יוני כסטודנט, במפעל "אלתא" של התעשייה האווירית, במחלקה לפיתוח חומרה.

ביוני 2004, לאחר שמונה שנות חברות, ואהבה ענקית נישאו שלומית ויוני, בחוות הרועים, על גבעה ירוקה, תחת כיפת השמים, במקום שהוא בחר, בטקס שהיה בדיוק כמו שהוא רצה, כמו שהתאים לשניהם. לאחר החתונה הם עברו להתגורר במושב בית נחמיה בו גדלה שלומית, הוסיפו כלב זאב יפיפה לחיות הבית שלהם, הרחיבו את גינת הירק וערוגת התבלינים, והתכרבלו בספה הרחבה בערבי החורף הקרים.

יוני היה ילד של בית. גם בגיל עשרים ותשע לא יצא מבית הוריו בלי שלושה סנדוויצ'ים, שקית פירות וסיר בשר להמשך השבוע. הוא לימד את אימו לבשל עם התבלינים אותם גידל בגינתו, ניהל שיחות נפש ארוכות עם אביו, ובחר איתו גבינות וזיתים בשוק של יום שישי ברמלה. אחת לכמה ימים הקפיד להתקשר לאימא, גם מלב הג'ונגלים באפריקה. יצר קשרים חמים וקרובים במיוחד עם בני משפחתה של שלומית.

ובכלל, יוני אהב את הבריות, הייתה לו הרגישות, הסובלנות, ההבנה והכבוד לכל אדם. ידע לדבר עם כל אחד בשפתו ובגובה העיניים. הוא אהב להקשיב לסיפוריהם של אנשים מבוגרים, היה קרוב במיוחד לסבתו רוזה, אמה של יונה, והחליף מתכונים עם הסבתות של שלומית.

כשהובא למנוחות, ספד לו חברו יובל: "הסיפור שלי עם יוני התחיל לפני עשרים שנה ... כשאתה בן אחת-עשרה אתה לא מבין בדיוק את משמעות המילה חבר. לוקח זמן עד שאתה מבין שבעצם קיבלת מתנה, חבר בנשמה, וכל רגע שאתה איתו גורם לך לרצות להיות איתו יותר. ... יוני נתן, למי שפגש בו, לגעת לרגע במשהו מושלם".

יוני אהב להאזין לשירי ארץ ישראל. הזמרים האהובים עליו במיוחד היו אריק לביא, שמוליק קראוס, הדודאים, יהורם גאון וחוה אלברשטיין. היה חובב קריאה, שבלע תמיד לפחות שני ספרים במקביל. הוא קרא ספרי מדע, ספרי שירה - בעיקר נתן אלתרמן ונחמן ביאליק - ספרי היסטוריה, מתח ורומאנים. הוא היה רחב אופקים וכשעלתה קושייה במשפחה נהגו לומר "נשאל את יוני".

יוני דאג לאחיותיו רעות ונעמה כאח בוגר, וחיבה גדולה וחברות שָׁרְתָה בינו לבין בילי אחותו הבכורה. יוני אהב את ילדיה-אחייניו, יפתח ואלעד. לימד אותם לרכוב על אופניים, הוציאם מהגן בימי שישי, כשהתאפשר לו, והביאם לבית סבא וסבתא. אחרי ארוחת הצהריים נהג לצאת איתם לטיולים בשדות, בפרדסים ובחיק הטבע עם הכלב צ'אנס. כשיפתח היה בן ארבע הוא קנה לו מעבדה קטנה לפיזיקה ואלקטרוניקה, ועשה איתו את הניסויים הראשונים.

הוא היה גאה ביהדותו, היה בקי בתנ"ך וכשנעמה אחותו נסעה לפולין, נתן לה את מילות השיר "ערב עירוני" של נתן אלתרמן וכתב לה: "למרות הזוועות שתראי, תחושת חוסר האונים והכעס על העבר שנשכח, קמה לה מדינה לתפארת. ומה שקשה – מחשל כברזל. למרות העצב בפנים שאי ראשך גבוה, כאחת מנציגות העם היהודי. פקחי עינייך, היי קשובה. וגם ברגעים הקשים שנני לך - 'גופי קטן ומתגמד אבל ראשי כל כך גבוה'".

במילואים שירת יוני בחטיבת הצנחנים, שימש כמפקד מחלקה מבצעית בפלוגה א' בגדוד ההנדסה 8219, היה מפקד מחלקת סיור גדודית, אחר כך מונה סגן מפקד פלוגה ביחידת גדוד חיל ההנדסה בחטיבה 551, חטיבת העילית של הצנחנים ב"עוצבת האש".

במהלך מלחמת לבנון השנייה, גויס יוני לשירות מילואים בצו חירום. יומיים לפני שנהרג סיים אימון עם חייליו, וערב כניסתם ללבנון הגיע לביקור אחרון בביתו, הביא לשלומית מתנה – שרשרת שקנה בדרך, בעפולה, לכבוד ט"ו באב המתקרב. קצת הקדמתי, התנצל בפניה, ולא ידע שבמועד עצמו כבר לא יהיה עימה. בפנקס שנמצא בין חפציו עוד הספיק לרשום לעצמו להזמין מקום לשניהם בצימר, מיד לאחר המלחמה.

בלילה שלפני הכניסה פקודות הקרב השתנו שוב ושוב, יוני התרוצץ ממקום למקום עם מפות ביד, למד בכל פעם ציר חדש. בסופו של דבר, קרוב לחצות הלילה, חצתה החטיבה את הגבול, נשלחה לכפר הלבנוני דבל, כחמישה קילומטרים פנימה. החיילים נצטוו להסתתר בבתי הכפר במשך היום ולהמשיך בלילה שלמחרת לראשף, לכבוש את המקום ולפתוח ציר לוגיסטי לכוחות. הם חצו את הגבול באיחור ניכר, נעו בשטח באיטיות רבה, סוחבים על גבם ציוד וחומרי חבלה במשקל של ארבעים קילוגרמים. לפאתי הכפר הגיעו עם אור ראשון, ושתי פלוגות נשלחו לבניין פרוץ לגמרי, על אף שמפקדי הפלוגות הזהירו שהמקום אינו בטוח. ואכן, באמצע היום, סמוך לשעה אחת ושלושים בצהריים, חטף הבניין שני טילי נ.ט. שירו אנשי החיזבאללה. יוני נהרג ועימו עוד שמונה מחבריו לפלוגה: רב-סרן נתי יהב, רב-סמל ראשון אשי נוביק, רב-סמל אלעד דן, רב-סמל גלעד זוסמן, רב-סמל בן סלע, רב-סמל עידן קובי, רב-סמל עדי סלים, רב-סמל נאור קאלו. באותה תקרית נפצעו עוד עשרים ושבעה חיילים. חילוץ הנפגעים התעכב ארוכות ונעשה בסופו של דבר תחת אש כבדה.

תשעה ימים לאחר שגויס, בט"ו באב תשס"ו, ב-9 לאוגוסט 2006, נהרג סרן יוני שמוכר בקרב בדרום לבנון. בן 29 בנפלו.

הוא הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין במזכרת בתיה. הותיר אחריו אישה, הורים ושלוש אחיות.

‏משפחתו וחבריו חסרים אותו ומתגעגעים אליו. מתגעגעים לחוש ההומור שלו, לצחוקו המתגלגל, לנוכחותו העצומה, לחיבוק הדוב העוטף, המלא חום. הייתה בו אופטימיות בלתי מנוצחת, שמחת חיים לא נגמרת ותיאבון ענק לכל מה שציפה לו בעולם הזה.

בילי אחותו ספדה לו: "אנחנו שלוש בנות ואתה אחד. אבל היית הָאחד. הרגשנו בטוחות לידך, שמחות, ובעיקר נהנינו מכל דקה שהייתה לנו איתך... חינכנו אותו", אמרה, "לעשות תמיד את הטוב ביותר, לתרום כמיטב יכולתו למען המדינה. הוא נענה לצו 8 ויצא מביתו כאילו הוא יוצא לעבודה."

"כל יום מחדש אתה לעולם לא תחזור. הכתפיים המנומשות, הגב הגדול והחזק שלך, העיניים הכחולות, הכי יפות במשפחה," כתבה אשתו שלומית ביום השנה למותו, "עם מבט הילד השובב שמחפש תעלולים, הנשמה הטהורה. מזלי הטוב בחיים הוא שפגשתי אותך, מזלי הטוב בחיים הוא שמיד ידעתי שאותך אני רוצה, מזלי הטוב בחיים הוא שגם אתה בחרת בי, מזלי הטוב בחיים הוא שהייתי אשתך ושהלכתי לישון איתך כל לילה. זה המזל הטוב שהיה לי בחיים. היית לי בתחילת חיי, ותהיה איתי שוב בסופם".

אריאלה רינגל-הופמן, אמה של שלומית, כתבה ליום השלושים: "לאורך המסלול שיוני היה רץ בו כל יום עם הכלבים, כבר פורחים החצבים. יוני כבר לא יראה את פריחת החצבים, לא יתעטף עם שלומית בשמיכה חמה, על הספה הקטנה, מול הטלוויזיה. לא ישמע את הטיפות דופקות על גג הבית שבנו. לא יקרא לשלומית משירי אלתרמן שכל כך אהב. הוא לא יעמוד יותר, גבוה כל כך, יפה כל כך, במטבח, עם המגבת על הכתף, שולט ביד רמה בחמ"ל הפרטי שלו, מנצח, כמו קוסם, על צבא של חמישה סירים ושש קערות; יוני לא יילד את הילדים שכבר בחרו להם שמות, לא יגדל אותם. לא יקטוף תאנים, ולא יאסוף תות עץ לריבה, לא יֵצֵא כל שבת למסע אופניים עם ליפא, לא יבדוק איתו כל שישי, קצת לפני שכולם נאספים לצהריים אצל ההורים שלו, מה חדש בשוק של רמלה. לא ידחוף אצבע לסירים של יונה, לא ייקח את אחייניו יפתח ואלעד לבילוי אחר צהריים, ולא יתגלגל איתם על הדשא ..."

במסגרת הפעולות להנצחתו, בני משפחתו במזכרת בתיה לוקחים חלק פעיל מאוד בתכנון ובהפקת ה"מרוץ למזכרת", עם ועדת הנוער היישובית. המרוץ, המתקיים אחת לשנה, בשבוע שלפני יום הזיכרון, משלב ספורט, אהבת הארץ ומורשת, תוך דגש על עולם הערכים שלאורו יוני גדל. כך נחשפים המשתתפים במרוץ גם לסיפורו האישי של יוני. "עבורנו – לקחת חלק באירוע שיש בו הקניה של ערכים וידע לנוער זה הדבר הטוב ביותר שיכול להיעשות," אומרת אימו, יונה שמוכר.

במקביל יזמה משפחת הופמן בבית נחמיה, יחד עם משפחת שמוכר ובסיוע פעיל של המושב והמועצה המקומית, הקמה של גן יפיפה סביב מגדל המים, בקצה המזרחי של המושב, בדיוק במקום שבו החל יוני את ריצותיו היומיות. סביב מגדל המים הוקמה רחבת אבן, ניטעו צמחי ארץ ישראל, עצי זית, כליל החורש, רימונים ותאנים, וכן תשעה ברושים לזכר תשעת הנופלים בכפר דבל. המקום משמש להתכנסות בטקסי זיכרון, בפתיחת שנת הפעילות של תנועת הנוער, ולאירועים אחרים.

הפקולטה לפיזיקה באוניברסיטת בן-גוריון הקימה גן לזכרו של יוני בשטח הקמפוס.

עמותת 'בדרכם', של חיילי גדוד המילואים של יוני וחבריו, מנציחה את זכר הנופלים בטיפוח, שיקום, שיפוץ והפעלת שביל ים אל ים, מחוף אכזיב לימת הכנרת. בייזום פעילויות לאורך השנה המיועדות לכל עם ישראל. במקביל הוציאה העמותה ספר המשלב את סיפורם האישי עם מידע מפורט וערוך היטב על המסלול.




התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • שורה משיר ה"רעות"(השיר האהוב על יצחק רבין ז"ל), "עוד ניזכור את כולם את יפי הבלורית והתואר", מילים חיים גורי לחן סאשא ארגוב, אוסיף שלכל הנופלים למען המדינה היה גם תום וטוהר.
    הגב 12.05.24 21:35
  • ת.נ.צ.ב.ה.
    הגב 12.05.24 23:27
  • צעיר יפה תואר שיצא להגן על המדינה במלחמה ונפל בעת מלוי תפקידו. טרף את החיים בפעילויות רבות למען משפחתו וחבריו באהבה רבה. יהי זכרו ברוך
    הגב 13.05.24 16:29
  • אורח

פרוייקט מיוחד של בית החולים קפלן לציון יום הזיכרון קארין מור פילימונוב, מספרת על בת דודתה, ליאור חדד אטיאס ז"ל שנרצחה בטבח 7.10

מדובר על פרוייקט מיוחד של בית החולים במסגרתו עובדי המרכז מספרים על בני המשפחה ששכלו במלחמות ובפעולות האיבה.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 5


קארין מור פילימונוב, רכזת פרט ושכר במשאבי אנוש, מספרת על בת דודתה, ליאור חדד אטיאס ז"ל.

ליאור היא גם בתה של תקוה חדד, אחות המרכז הרפואי קפלן בגמלאות: ליאור שלנו נולדה ב-26.12.1987 בחג החנוכה ומכאן שמה.

ליאור הפיצה אור ושמחת חיים בכל מקום שאליו הגיעה. בתם של תיקי ויגאל, אחות של מור ודודי, אימא של אלמה, ואשתו של גיא.

האהבות הגדולות שלה בחיים, חוץ מהמשפחה שלה, היו בעלי החיים. ליאורי מצאה את ייעודה בחיים בתור אחות וטרינרית במרפאה בה עבדה ב-7 שנים האחרונות. באפריל 2023 ליאור התחילה להתנדב בעמותת עלם בפרויקט אנשים טובים. בפרויקט זה המתנדבים מגיעים למסיבות טבע ומהווים גורם מסייע בשטח במקרה של מצוקה נפשית או פיזית.

כחלק מההתנדבות הגיעה לפסטיבל נובה ברעים ב-7.10.23, שם מצאה את מותה.

ליאור הותירה אותנו שבורים וכואבים, אך החיוך שלה תמיד ילווה אותנו. היא הייתה לב אחד גדול, עזרה לבני אדם ובעלי חיים כאחד.

צוואתה: תהיו טובים אחד לשני ותחייכו מהלב!




התפרסמו 5 תגובות לכתבה.
  • ליאור שלנו חלפו להם 7 חודשים מהיום שנעלמת ,הותרת בליבי נו חור גדול ושחור והלב. נמנע מלהבין ולקבל שלא תשובי ,ילדה שאהבה את החיים והחיים אהבו אותה ואת השארת בליבי נו רק געגוע . אוהבים ומתגעגעים
    הגב 12.05.24 19:17
  • אישה מדהימה ומלאת חיים.
    הגב 12.05.24 19:22
  • עצוב, לא נתפס שאת לא כאן 😞.. כל כך כואב
    הגב 12.05.24 20:24
  • יהי זכרה ברוך.
    הגב 12.05.24 23:28
  • בכל פעם שהגעתי למרפאה הוטרינרית עם כלבתי הזקנה רציתי לראות אותה. הכניסה בי המון אור ואופטימיות. יהי זכרה ברוך
    הגב 13.05.24 00:16
  • אורח

שני אחים מרחובות וקרית מלאכי נעצרו בחשד לגניבת אופנוע בהוד השרון באמצעות רכב מסחרי

מערכת האתר | | תגובות: 0


בסוף השבוע, שוטרי תחנת כפר סבא עצרו שני אחים בחשד לגניבת אופנוע בהוד השרון, תוך שימוש ברכב מסחרי. האירוע התרחש לאחר שהתקבל דיווח על חשד לגניבה, ובמהירות הגיעו שוטרי התחנה למקום, זיהו את הרכב ובתוכו את האופנוע.

החשודים, שני אחים תושבי רחובות וקרית מלאכי, נעצרו ולאחר חקירה נכלאו. אמש הוארך מעצרם עד למחר.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פרוייקט מיוחד של בית החולים קפלן לציון יום הזיכרון -חני בלום מספרת על אחיינה דולב סויסה ז"ל שנרצח יחד עם אישתו אודיה לעיני בנותיהן בטבח 7.10

מדובר על פרוייקט מיוחד של בית החולים במסגרתו עובדי המרכז מספרים על בני המשפחה ששכלו במלחמות ובפעולות האיבה.

מערכת האתר | | תגובות: 4


"זה סוד שהמטופלים שלי אף פעם לא יידעו עליי"- בית החולים קפלן יצא בפרוייקט מיוחד לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל במסגרתו עובדי המרכז מספרים על על יקיריהם אותם שכלו במלחמות ובפעולות האיבה.

לדברי בית החולים זה יכול להיות כל אחד; המזכירה שקבעה לכם את התור. הרופא או הרופאה שלכם. האחות שטיפלה בכם במיון. המשנע שהעביר ממחלקה למחלקה או הרנטגנאית שבדקה אתכם. הם אבות ואימהות, בנים ובנות, סבים וסבתות, אחים ואחיות, דודים ובני דודים - שכולים, שאיבדו את היקר להם מכל בישובי העוטף, בבסיסי הדרום, במסיבה ברעים, בקרבות בעזה, בפיגועי תופת ובמלחמות ישראל.


סיפורה של חני בלום, מזכירת סגן מנהל המרכז הרפואי, מספרת על אחיינה, דולב סויסה ז"ל ואשתו אודיה ז"ל:

דולב ואודיה נרצחו בשבעה באוקטובר בעיר שדרות. דולב היה בנו הקטן של אחי והיה בן 34 במותו.
הוא היה נשוי לאודיה, בת 32, אשר נרצחה באכזריות לעיני בנותיהן, בזמן שאת דולב פינו למד"א בשדרות ואודיה נסעה לכיוון המשטרה בניסיון להיחלץ. היא לא ידעה ששם בדיוק המרצחים מבצעים את הטווח. כאשר הגיעו לתחנת המשטרה, הרוצח ירה בה מטווח אפס, בעוד בנותיהן יושבות במושב האחורי ומכוסות בסדין בניסיון להסתתר, שומעות את כל המתרחש.
דולב ואודיה היו קסם של זוג, מלא באהבת האדם ובשמחת חיים.
דולב היה מוזיקאי מחונן- כותב ויוצר.
במהלך השבעה, סיפרה המשפחה כי נהגו מידי יום בשעות אחה"צ, עם הגעתם הביתה-
לשמוע מוזיקה ולרקוד לקצבה.
כל הטוב הזה נגדע באכזריות איומה על ידי תתי אדם, בזמן שדולב ואודיה, יחד עם בנותיהן רומי וליה, ניסו להגיע לעיר רחובות מאחר וחששו מהיירוטים על העיר, ולא ידעו דבר על חדירת המחבלים המרצחים אותם פגשו פנים אל פנים היישר אל מותם.
יהי זכרם ברוך.




התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • יהי זכרם ברוך לעד השם יקום דמם
    הגב 12.05.24 18:10
  • יהי זכרם ברוך
    הגב 12.05.24 20:44
  • יהי זיכרם ברוך נישמתם עדנה 🙏 השם יקום דמם אמן 🙏
    הגב 13.05.24 07:55
  • יהי זכרם ברוך
    הגב 13.05.24 10:08
  • אורח

החל מהערב ראשון 12.5 יחלו חסימות כבישים ברחבי רחובות בעקבות טקסי יום הזיכרון ואירועים יום העצמאות

הפירוט המלא בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


שימו לב להסדרי התנועה, החנייה והנגישות בעיר ביום הזיכרון וביום העצמאות

בימים ראשון-שלישי, ד'-ו' באייר תשפ"ד, 12-14.5.24 יתקיים יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה ויום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל. עיריית רחובות מודיעה על שינויים בהסדרי התנועה, החנייה והנגישות בעיר בימים אלה:


יום ראשון, ד' באייר, 12.5- ערב יום זיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה:


גן המגינים:

ביום ראשון, ד' באייר תשפ"ד, 12 במאי 2024, בשעה 19:45, תתקיים עצרת הזיכרון המרכזית בגן המגינים, הממוקם בין הרחובות י.ל. פרץ, מאפו, גולדין ונורדאו. החל מהשעה 19:00 ועד 21:30 ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים:

• נורדאו

• י.ל. פרץ

• גולדין

• מאפו

בשעות הנ"ל לא תותר נסיעת כלי רכב בקטעי הרחובות הסגורים לתנועה.

כיכר שבזי:

ביום ראשון, ד' באייר תשפ"ד, 12 במאי 2024, בשעה 20:00, יתקיים טקס זיכרון בכיכר שבזי, בשכונת מרמורק. החל מהשעה 18:30 ועד 21:30 ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים:


• הרשנזון – בין רחוב שמעון דיין לכיכר שבזי

• דוד ישראל – בין רחוב גדוד 52 לרחוב לוי אשכול

• יגאל יחיא – בין רחוב כנרת לכיכר שבזי

• זרח שעובי – בין רחוב שלום עותמי לכיכר שבזי


בשעות הנ"ל לא תותר נסיעת כלי רכב בקטעי הרחובות הסגורים לתנועה.


יום שני, ה' באייר, 13.5- יום זיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה:

בית העלמין הצבאי

שד' מנחם בגין – כביש העוקף המזרחי

ביום שני, ה' באייר תשפ"ד, 13 במאי 2024, בשעה 11:00, יתקיים טקס זיכרון בבית העלמין הצבאי בעיר.

החל מהשעה 9:30 ועד 12:00 ייתכנו שיבושי תנועה ברחוב הבא:

רחוב מנחם בגין – בין דרך ירושלים לרחוב יהודה גורודיסקי


יום שני בערב, ה' באייר, 14.5 החל מהשעה 20:00- יום העצמאות:

ערב יום העצמאות

ביום שני, ה' באייר תשפ"ד, 13 במאי 2024, החל מהשעה 20:00, יתקיים אירוע ערב יום העצמאות.

האירוע יתקיים ברח' הרצל בקטע שבין רח' עזרא לרח' טלר + רח' לבקוביץ בקטע שבין רח' הרצל לרח' השופטים + רחוב השופטים + מתחם פארק המייסדים.

כניסות ויציאות להולכי רגל יתאפשרו מהרחובות הבאים:

• לבקוביץ – השופטים

• הרצל – טלר

• הרצל – בנימין

• הרצל – שד' רוטרי

• הרצל – עזרא

• הרצל – בתיה מקוב

• הרצל – ברנר

• הרצל – בני משה

• השופטים – פארק המייסדים


על פי הנחיית משטרת ישראל – לא תתאפשר הכנסת כלי נשק ארוך, חפצים מסוכנים, צעצועים מסוכנים מכל סוג שהוא, משקאות חריפים ובקבוקי זכוכית או פחיות. לא תתאפשר כניסת בע"ח למעט חיות שירות לטובת המסתייעים.

חל איסור מוחלט להיכנס לשטח האירוע עם תרסיסים מכול סוג שהוא ו/או למכור תרסיסים מכול סוג שהוא באירוע ומחוץ לאירוע – תבוצע אכיפה משותפת והחרמה בשטח האירוע ומחוצה לו ע"י משטרת ישראל והפיקוח העירוני.


סגירת חניונים ורחובות:

החל מתאריך ה-12.5.24, יום ראשון, בשעה 14:00, ועד לתאריך 14.5.24 בשעה 23:00, ייסגרו לחנייה חניון פארק המייסדים וחניון ושביל הגישה ליד מועדון ויצ"ו שבפארק.

בתאריך ה-13.4.24, ערב יום העצמאות, ייסגרו לחניית כלי רכב החניונים הבאים:

• חניוני הכורכר ברחוב השופטים - החל מהשעה 7:00 ועד 24:00 בתום חגיגות יום העצמאות.

החל מהשעה 16:00 ועד השעה 24:00 ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים:

• הרצל מדרום – בין רחוב ארלוזורוב לטלר

• הרצל מצפון – בין רחוב אייזנברג לעזרא

• לבקוביץ

• ביל"ו

• השופטים (למעט לדיירי הרחוב)

• המלכים (למעט לדיירי הרחוב)

• ז'בוטינסקי (למעט לדיירי הרחוב)

• הנביאים (למעט לדיירי הרחוב)

• בתיה מקוב (למעט לדיירי הרחוב)

• לוין אפשטיין בקטע שבין סמילנסקי לטלר (למעט לדיירי הרחוב)


לא תותר נסיעת וחניית כלי רכב בקטעי הרחובות ובחניונים הסגורים לתנועה, כלי רכב חונים יגררו.


נגישות לבעלי מוגבלויות:

תתאפשר כניסה עם תו נכה דרך שתי חסימות התנועה שברחוב נורדאו / בנימין + נורדאו / עזרא

(הגעה מרחוב מנוחה ונחלה אל הרחובות עזרא ובנימין ומהם אל נורדאו). ניתן להשאיל אזניות לכבדי שמע בעמדת הסאונד בפארק המייסדים/גן המגינים. חניה קרובה למתחמי האירועים (גן המגינים + דרך שד' רוטרי אל רחוב הרצל) תתאפשר בחניוני יד לבנים וברחובות המקיפים את בית יד לבנים.

חניון 1 מערב – חניון הכורכר ברח' השופטים (הצמוד לפארק המייסדים) – כניסה מהרחובות נגבה לרח' המלכים עד השופטים.

חניון 2 מזרח – מערבית ובצמוד לצומת הרחובות אברהם מאפו והבנים – כניסה מרח' אברהם מאפו.


המוקד העירוני 106 זמין לפניותיכם 24/7 בטל' 08-939-2106 וגם בוואטספ 050-8806106.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קורס מחשבים פרונטלי במרכז הזדמנות רחובות: היכרות עם חלקי המחשב, אינטרנט ועוד - עלות 80 ש"ח, הרשמה פתוחה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז הזדמנות - רחובות


מרכז הזדמנות רחובות, המרכז העירוני לקידום התעסוקה, מציע קורס מחשבים פרונטלי לתושבי העיר. הקורס יכלול היכרות עם חלקי המחשב כגון עכבר ומקלדת, שולחן עבודה ומאפייני תצוגה, פתיחת תיקיות, תצוגת תיקיות, מיקום קבצים וסוגי קבצים, שמירת קבצים, שימוש בזום, אינטרנט, דפדפנים, דואר אלקטרוני ופתיחת חשבון ג'ימייל.

עלות הקורס היא 80 ש"ח, והתשלום נדרש במזומן בלבד במהלך שעות פעילות המרכז. יש לשלם על מנת להבטיח את מקומכם בקורס, שכן מספר המקומות מוגבל.

להרשמה ופרטים נוספים, אנא בקרו באתר המרכז.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

היום ראשון 12.5 רחובות תרכין את ראשה עם פתיחת אירועי יום הזיכרון בטקס המרכזי בגן המגינים

לאחר העצרת המרכזית, בשעה 21:30, יתקיים ערב שירי לוחמים, זיכרון ומורשת בפארק המייסדים הסמוך לגן המגינים, בסימן "גיבורים בעל כורחם".

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1
עיריית רחובות- ארכיון


עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מציינות את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה בטקסים מרכזיים במספר מוקדים ברחבי העיר. התושבות והתושבים מוזמנים להשתתף בטקסים ובהוקרת זכרם של הנופלים.

היום ראשון הבא, ד' באייר, 12.5.24 מדינת ישראל תציין את ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה. החל משעות הצהריים דגלי ישראל ירדו לחצי התורן והעיר רחובות תתייחד עם נופליה.


התושבות והתושבים מוזמנים להצטרף לטקסים לזיכרון הנופלים שיתקיימו ברחבי העיר:

עצרת הזיכרון העירונית המרכזית תתקיים ביום ראשון, 12.5, בשעה 19:45, בגן המגינים (רחוב הבנים 10). במסגרת העצרת תתקיים תרועת האבל הלאומית והרכנת דגל הלאום לחצי התורן, הדלקת משואה על ידי שרי ודרור אשרם, הוריה של סמל שי אשרם ז"ל שנפלה ב-7/10, קריאת יזכור על ידי דני שביט, אחיו של טוראי מנחם מששוילי ז"ל שנפל בקרב בג'נין בשנת 1948, קריאת קדיש על ידי איתן מייזלס, אביו של רב סמל ראשון ניתאי מייזלס ז"ל, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה בחודש דצמבר האחרון. את תפילת אל מלא רחמים יישא רנ"ג יצחק הרטמן.


במהלך הטקס יישאו דברים: ראש העיר מתן דיל ונציג המשפחות השכולות, יניב כהן, אביו של סרן איתי כהן ז"ל שנפל ב-7/10. זר המשפחות השכולות יונח ע"י דניאל ו-וויזרו בלאי, הוריו של סמל ראשון בנימין בלאי ז"ל שנפל ב-7/10. זר אלמנות ויתומי צה"ל יונח ע"י מוריה אשכנזי, אלמנתו של רב סמל ראשון יאיר אשכנזי ז"ל שנפל במבצע צוק איתן בשנת 2014, זר האחים השכולים יונח ע"י גאולה חי, אחותו של רב טוראי יגאל חדד ז"ל שנפל במלחמת יום כיפור, וזר חללי פעולות האיבה יונח ע"י תקווה ויגאל חדד, הוריה של ליאור אטיאס חדד ז"ל שנרצחה בטבח בפסטיבל נובה. העצרת תתקיים בהנחייתו של חנניה קורש, מנהל מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל, ותלווה בתכנים אומנותיים הכוללים את להקות הזמר של בימת הנוער רחובות. העצרת בבימויה של רינת אלון ובניהולו המוסיקלי של משה יוסף. העצרת נגישה.


לאחר השעה 20:00 בה תישמע צפירת הדומייה, יחלו טקסי זיכרון נוספים בשכונות ברחבי העיר: בשכונת שעריים – באנדרטה, מתחם מוריה (אולפנת צביה), מרמורק – בכיכר שבזי, אושיות – בגן הבנים (צמוד לביה"ס יבניאלי), כפר גבירול –גן הבנים, נווה יהודה – גן ששי (רח' בארי פינת התאנה), קריית משה – גן הבנים, חבצלת – גן הטייס, אפרים/ שיכון סלע - רחבת בית הכנסת תפארת אחים, רחובות ההולנדית – אולם ספורט של ביה"ס רון ארד, רחובות החדשה - רחבת מתנ"ס חוויות שוויץ החדשה, רחובות המדע - רחבת הדקלים, מתנ"ס חוויות שוויץ, היובל/ קריית ההגנה- במגרש הספורט בבית הספר בראשית, שכונת היקב – רחבת היקב (רח' הנשיא הראשון), חצרות המושבה – מגרש הספורט של ביה"ס גלים


לאחר העצרת המרכזית, בשעה 21:30, יתקיים ערב שירי לוחמים, זיכרון ומורשת בפארק המייסדים הסמוך לגן המגינים, בסימן "גיבורים בעל כורחם". ערב שירי הלוחמים בהשתתפות הזמרים: אבי טולדנו, גיא ברכה, גלית גיאת, ליאור בן יהודה, בהשתתפות תזמורת קלאסיקה רחובות. במהלך הערב נשמע מפי רונן גבאי, רבש"צ שדרות, את סיפור חילוצן של בנות משפחת סוויסה ב – 7.10.2023.


למחרת, ביום הזיכרון לחללי צה"ל וחללי פעולות האיבה, יום שני, 13.5, יתקיים טקס זיכרון בבית העלמין הצבאי, שיתחיל בשעה 11:00 עם הישמע צפירת הדומייה. עוד באותו יום רביעי בשעה 10:45, יתקיים טקס זיכרון לחללי גדוד 55, ליד האנדרטה ברח' הרצל 213.


הפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני מזמין את התושבים להצטרף למפגש עם האחים והאחיות השכולים ביום חמישי (9.5) בשעה 20:00 בפלטפורמה, ברח' רמז 80. הכניסה ללא עלות בהרשמה מראש > http://haplatforma.org.il/1581




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • יהיה ממש מעניין לשמוע את דבריו של ראש העיר, שלא יודע להשלים משפט שלם בעברית…
    הגב 12.05.24 14:25
  • אורח

לוח השפלה - דירות למכירה

אורח

אורח
30.04.24 10:55
למכירה בית דו משפחתי ברחובות +מחסן 24 מר ברח' טשרניחובסקי בשכונת גבעתי,על מגרש פרטי 383.5 מר. אופציה לבניה רוויה (כ-14 יח' דיור) על השטח כולו 767 מר. הבית רשום בטאבו נייד - בתיה 0544867984
אורח
20.04.24 13:40
מדגיש ומזהיר מפני מתווכים עושקים..2% לא לדום להם נגמר הקרטל הזה..0.5 עמלה מספקת ןדייי .....רובם קומבינות..ויש להם עורכי דין שלהם ..לא להתפתות ..הם ככלבים ירצו אחריכם
אורח
24.04.24 14:04
רואה את הכתוב ומזדההה ....אין לתת יד למתווכים שההשכלה שלהם מינימלית ובזכות קשרים ללא כישורים עובדים על אנשים בעיניים...אז היזהרו מנוכלות של מתווכים משני המינים 0.5 אחוז זה המוןןן,,,
אורח
24.01.24 17:11
צדיקי הדור מגיני סילמן זסטרוק הבנו הכל בגלל המערך ואתם צדיקי הדור
אורח
26.01.24 19:15
נראה שאתה במהלך אירוע מוחי, גש להיבדק.
אורח
24.03.24 10:35
מציע עזרה פסיכיאטרית
אורח
24.01.24 17:09
בודאי כל כותבי ההערות לגבי גב סילמן צדיקי הדורו
אורח
14.01.24 09:58
אני שוכרת דירת 3.5 חדרים בשכונת רמז, ..... מחפשת 3 חדרים קרקע
אורח
12.01.24 14:23
ממש כך עושקי ורמאים ומפילים לא פעם את הקונים בפח. קרה גם עם מוכרים שהם הפילו בפח ומשחה עם ילדים נשארה ללא קורת גג. מידיעה אישית. צריך להיזהר ממתווכים כולם חמדנים.
אורח
10.12.23 10:11
לכל התושבים שמוכרים ,,,ולמתעניינים אין רצון לאף קונה לשלם למתווך 2% עמלה!!!!!!!!!!!!!! שוד לאור היום ! 0.5 עד 1 סביר מעבר לכך שוד !!!!!!!!!!!!! עדיף לפרסם ללא תיווך , היענות תהיה אטרקטיבית יותר !!!!!! מתווכים עושקים רדו מהעץ !!!! אין טרף קל יותר !!!!!!!
אורח
10.12.23 10:12
ואו כמה נכון וצודק אתה !!!!!!!!!!!!!
אורח
11.12.23 23:23
לך לקנות דירה ללא הליווי של מתווך מוסמך ומומחה, ואחרי זה תראה שתיפול בידים של המוכר אין מישהו שיגשר ביניכם לא תצליח להגיע לעו’’ד טוב וליועצי משכנתאות טובים וכ’’כ הרבה דברים שמתווך טוב יכול לעזור לך ולייעץ לך, לסיכום מתווך טוב יודע להביא לך מחיר יותר טוב שישתלם ה2% שלו פי 2 לפחות וכל מיני בלתמי’’ם שקורא בכל עיסקה שאף אחד לא יכול לפתור, אני חושב ש2% למתווך זה קצת די זול לעומת העבודה הקשה 😉
אורח
12.01.24 14:26
"לא תצליח להגיע לעו"ד טוב" איזו בדיחה כך אתם תופסים ברשת שלכם את הקונה האומלל מכל הכיוונים עו"ד שמשתף איתכם פעולה והוא לא לטובת הלקוח. העיקר לעשוק את הקונה מכל הכיוונים. בושה וחרפה.
אורח
14.01.24 09:10
אכן הם חושבים על עצמם בלבד
אורח
07.02.24 20:58
צודק זה ממש כך נפלתי בפח בגלל מתווך והעו"ד שמשתפים פעולה. נשארתי ללא בית וללא כסף
אורח
07.02.24 20:57
מוסמך לסובב את הקונה והמוכר כדי להשיג את הרווח המופקע שלו. שום גישור ושום עזרה בלוף אחד גדול .גזלנים. משפחה נשארה חסרת דיור בגלל מתווך .....ממש גזל לאור יול
אורח
24.04.24 14:07
נול פגיעה וזה האמת
הצג תגובות נוספות
אורח
09.11.23 05:43
דירת 4 חד על קומה שלמה ענקית. צד דרומי לגן העיר צד צפוני למדרחוב. משופצת ללא מעלית טל 0524035553


לוח השפלה - דירות להשכרה

אורח

אורח
10.02.24 13:59
להשכרה בראשלצ ברח' כצנלסון 3 חדרים ממוזגת יש דוד שמש. 3 כיווני אויר קומה שניה 0528225240
אורח
07.01.24 23:13
להשכרה דירת סטודיו 2 חדרים+ מרפסת מקורה 20 מטר בבני עייש כולל מקרר, מכונת כביסה, ארון בגדים מחודש פברואר. מחיר 3000 שח. טל.054-4787102
אורח
05.11.23 10:48
דרוש דירת גן / פנטהאוז להשכרה בניין בוטיק בלבד לפרטים 050-526-7403 יגאל
אורח
28.10.23 21:28
דרושה דירה להשכרה ברחובות. רצוי דירה מחולקת לשניי שותפים דתיים.
אורח
21.10.23 10:00
להשכרה דירה בבת ים ללא תיווך . 2 חדרים 64 מטר . דירה שעברה שיפוץ מסיבי הכול חדש בדירה כולל מטבח , רצפה אמבטיה שירותים פשוט הכול הכול חדש .052-5302222
אורח
19.10.23 12:57
להשכרה. ללא תיווך 5חדרים 100 מ״ר, בשיכון המזרח. יש מקלט. קומה ראשונה מתוך 3 קומות,ללא מעלית. כניסה מיידית. טלפון 0536280767. 5000 ש״ח.
אורח
13.12.22 16:51
להשכרה
אורח
21.05.23 21:38
על מה מדובר
אורח
21.05.23 21:41
על מה מדובר בנס ציונה
הצג תגובות נוספות
אורח
21.11.22 09:46
.


לוח השפלה - רכב

אורח

אורח
28.04.24 03:21
קאיה פיקנטו ספורט הדגם היוקרתי, צבע אדום מטאלי מהמם, 2016, גג נפתח, חלונות חשמליים, מובייל, שמורה ומטופלת, ללא תאונות, נהגת יחידה, 146 קמ"ש, יד 3 מפרטי. 41,000 שח. 0524313212.
אורח
01.03.24 07:59
יונדאי I10 inspire למכירה, נמכר עקב קבלת רכב מהעבודה. עליה לכביש אוקטובר 20. אחרי טיפול, טסט, החלפת מצבר לחדש. רכב מאובזר מאוד עם מערכת מולטימדיה מובנת, אנדרואיד אוטו, מערכת התראה ובלימה לפני התנגשות, מצלמת רווס וחיישנים התראה.גמיש במחיר, לפרטים לירן 0526293270
אורח
05.11.23 10:49
סקודה למכירה 050-526-7403
אורח
02.10.23 15:41
הונדה סיוויק 1997 קמ 426761 סנורוף אוטו של ערסים עם כל התוספות של ערסים
אורח
15.02.24 15:33
כולל הגה?
אורח
07.09.23 20:33
רכב
אורח
23.06.23 11:05
היוןש מכיתה ו1
אורח
28.05.23 13:26
למכירה טויוטה קורולה היברידית 2019 52000 קמ יד 2 מצב מעולה, חסכונית, מחירון 0545555299
אורח
20.06.23 15:18
כמה עולה החלפת סוללה?
אורח
05.10.23 10:03
זה סוד שמור.
אורח
21.10.23 11:09
כנראה יותר ממחיר הרכב עצמו.חחח. רכב טוב.
אורח
17.12.22 12:54
שברולט אופטרה 2008, מצב מעולה, 0525268687


לוח השפלה - דרושים

אורח

אורח
08.05.24 12:47
להשכרה דירת 2 חדרים קסומה ויפה ברחובות טל' 0505109808 נתן
אורח
11.03.24 14:50
משכרים דירה בנרקיס ראשון ירושלים 125 קומה3 דירה 14
אורח
27.02.24 20:18
השמת כוח אדם גרייאטרי https://lp.vp4.me/tm8s
אורח
08.01.24 23:58
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס 052-9289333 מקס
אורח
08.01.24 23:57
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס
אורח
28.12.23 16:00
מסיעי עמק איילון מחפשים דחוף נהגי אוטובוס נהגי מונית נהגי אוטובוס זעיר משכורת גבוהה בונוס למצטרפים חדשים.אילן: 053-7663673 בת שבע : 054-6766610 בת אל: 050-3209061
אורח
24.12.23 10:16
למכירה סוברו פורסטר אוסקה 2018 במצב מצוין 98000 ק"מ. יד ראשונה. נהג יחיד, 4 צמיגים חדשים. בטריה חדשה. גמישות במחיר 054-8820054 לא בשבת
אורח
23.09.23 20:23
עוסים ? אחיות ? גרונטולוגים ? מרפאים בעיסוק ? רוצים לעבוד בבוקר בלבד ? עם הגיל השלישי ? מיצוי זכויות - לא טיפול ! הדרכה מלאה ! רכב חברה ! ותנאים מצויינים ? נשמח לקוח ! משרה 1000 Jobs@nathan.co.il חברת נתן .


עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל