סינגל חדש לזמר הרחובותי אמיר זלצברג ("אמירי"). במלאות 16 שנים לתוכנית ההתנתקות מגוש קטיף, אמיר זלצברג, הוציא שיר זכרון חדש ליישובי גוש קטיף- "כל הגוש הזה".
אמיר שעוסק בתכנות מחשבים, החליט לאחרונה כי כי הוא רוצה לפתוח בקריירה נוספת בתחום השירה והחליט לצאת לדרך חדשה בתחום שאינו זר לו מאחר ובין תחביביו הוא גם מתעסק בכתיבת שירים. בחודש דצמבר האחרון הוציא לאוויר את הסינגל "שש בכביש שש", המספר על החוויות שלו מהנסיעה לעבודה בכביש 6.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה