תושבי שרונה פתחו בעצומה חדשה הקוראת לעירייה להקצות להם מקום לגינת כלבים בפארק שרונה. לטענתם הם מעוניינים להקצות חלק מהפארק שיאפשר להם לשחר את הכלבים שיוכלו לרוץ ולשחק.
להלן נוסח העצומה
אנו, בעלי הכלבים המטיילים עם חברינו הטובים בפארק שרונה שברחובות נתקלנו בבעיה שאין לנו מקום לשחרר את כלבינו בפארק. בעיה זו היא משמעותית ולשם כך חשבנו לפתוח גינת כלבים בפארק שרונה-לגדר מקום לבחירה(רצוי עם דשא) ששם חברינו יוכלו לרוץ בלי דאגות. כמו כל גינת כלבים נרצה שבגינה יהיו ספסלים, מתקן מים לכלבים, מתקנים שיוכלו לרוץ עליהם ומתקן שקיות. אנחנו בטוחים שגם אנשים שאין להם כלבים ישמחו שיש לכלבים גם מקום בפארק.
למעבר לעצומה
https://www.atzuma.co.il/park2ourdogs
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה