בימים אלו החלו תושבי רחובות בראשם אלירז שדה בפתיחת קמפיין גיוס כספים לבנייתו של בית כנסת בשכונת אחוזת הנשיא בעיר. בית הכנסת אמור לקום בין בית האמנים למכון ויצמן (מאחרי המרכז המסחרי שמוקם עתה) בשכונת המדע רחובות. בניית בית הכנסת נועדה לתת מענה לתושבים להם לא קיים בית כנסת קרוב לבית. הם החלו כקבוצה קטנה שהתפללה כמניין וככל שמספרם גדל הם פתחו קשרים והפכו לקהילה ולכן הם רוצים לבנות מבנה קבע שישמש אותם בתפילות ואירועים כבכל בית כנסת.
לתרומות https://www.charidy.com/acuzt/34567890

כך מספר אלירז שדה על הפרוייקט:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה