שגרירת ישראל באנגליה ותושבת רחובות, ציפי חוטובלי נערכה השבוע למפגש הרשמי החשוב מאז כניסתה לתפקיד - מפגש עם מלכת אנגליה. המפגש היה כחלק מטקס הגשת כתב האמנה למלכה שנערך על פי הכללים והפרוטוקולים הקפדניים של המלוכה הבריטית (שלדבריה של חוטובלי יש הרבה כולל קוד הלבוש שמלה מתחת לברך, כובע התואם את השמלה, הפנייה למלכה, צעדים ועוד). חוטובלי ומשפחתה הגיעו לארמון בקינגהם שם נערכה פגישת הזום עם מלכת אנגליה, אליזבת'. השגרירה ספרה כי הפגישה הייתה מאוד מרגשת ואף הזמינה את בני משפחת המלוכה לבקר שוב בישראל.

כך כתבה חוטובלי אחרי המפגש:
בן זוגה של חוטבלי, אור אלון סיפר כי במהלך הפגישה הוא חרג מכללים ופנה אל המלכה בבקשה מיוחדת:
בסיום הפגישה העלתה חוטובלי סרטון יחד עם בנותיה המספרות על המפגש עם המלכה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה