במעמד שרת הפנים, איילת שקד, מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה, פרופ׳ שלמה מור-יוסף, ראש העיר רחובות, רחמים מלול ונציגי רשות האוכלוסין וההגירה, מינהל הדיור הממשלתי ועיריית רחובות, נחנכו השבוע באופן רשמי לשכת מינהל האוכלוסין ולשכת השירות למעסיקים ברחובות.
כזכור משרדי לשכת מנהל האוכלוסין עברו מרחוב בנימין למרכז הסנטרו הנמצא ברחוב מוטי קינד.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה