ביום שלישי, 3.8, השתתף הזמר נצ׳י נצ׳ (רביד פלוטניק) בעירונוער בכיתת אומן בפני בני נוער מהעיר. האירוע התנהל על פי כל ההנחיות של משרד הבריאות - בני הנוער במקום היו עם מסיכות עליהם לאורך כל האירוע, ונשמר מרחק בין הבמה המוגבהת שבה ישב לאורך האירוע לבין הנוכחים במקום.
אתמול, יום רביעי, הודיע פלוטניק כי הוא חולה קורונה .
בהתייעצות מיידית שקיימה עיריית רחובות עם רופאת הנפה במשרד הבריאות צוין כי אין צורך בכניסת המשתתפים באירוע לבידוד- אולם ההמלצה היא ללכת ולהיבדק, ובפרט לבני הנוער שביקשו להצטלם איתו לאחר האירוע.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה