היום שני (9/8) עדכן ח״כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשה נמצא חיובי לנגיף הקורונה.
לדבריו, שהה במשכן ביום ד׳ האחרון - 4/8
בהודעה שהוציא ניצב גריף לכלל באי המשכן, נכתב כי מי שהיה במגע קרוב עמו או בקרבתו ועבר חיסון, אינו מחוייב בבידוד, אך מומלץ על פי משרד הבריאות שיערוך בדיקת קורונה לאחר 72 שעות. לעומת זאת, מי שאינו מחוסן ובא במגע אישי עמו, מתבקש להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות.
כמו כן צויין , שכפי שנעשה במקרים הקודמים, גם הפעם תיערך בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות.
ח"כ עופר כסיף
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה