עיריית רחובות קוראת לתושבים לכבות את האור- בשביל המטאור. גם ברחובות מכבים את האור: בלילה שבין חמישי לשישי (12-13/8) מכבים את האור בשביל המטאור! מטר מטאורים בשם "הפרסאידים" נוצר ממפגש כדור הארץ עם שובל גופים שמימיים של כוכב שביט, שנלכדים בכוח המשיכה ונכנסים לאטמוספירה. החיכוך עם האוויר במהירות גבוהה גורם לגופים להתלהט ובשמי הלילה הם זוהרים ונראים כמו "כוכב נופל" (למרות שהם לא באמת כוכבים. אם תכבו את האור בלילה הזה, תזכו לראות את שיא המטר - כ-100 מטאורים בשעה ואולי יותר
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה