בעקבות העלייה הגבוה בתחלואה נרשמים תורים ארוכים בכל מוקדי החיסונים שנפתחו ברחבי הארץ.
גם ברחובות קראו לתושבים אשר לא התחסנו או זקוקים לחיסון השלישי להגיע הערב עד השעה 22:00 לאולם אוסי זוהר ולהתחסן. לשמחת כולם הגיעו המונים להתחסן ונוצרו עומסים כבדים של מתחסנים במקום.
הבקשה היא לא להגיע הערב יותר למתחם אוסי זהר ברחובות.
ניתן להזמין תור לחיסונים במסגרת קופות החולים
ל קופות החולים בעיר מחסנות בכל יום, כל המידע על איפה מתחסנים ומתי בקישור הזה באתר העירוני
https://www.rehovot.muni.il/articles/3145/
העירייה בודקת הקמת מתחם חיסונים נוסף ובימים הקרובים תצא הודעה מרוכזת בנושא.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה