בעקבות עבודות של תאגיד המים הבאר השלישית מחר וביום רביעי עתיד להיסגר רחוב הרצל בקטע הרחובות הרשנזון - בני משה בעקבות עבודות קרצוף וריבוד אספלט.
.ביום שלישי, ט"ז באלול,24.8.21 וביום רביעי, י"ז באלול, 25.8.21, ייסגר לתנועת כלי רכב וחניה, רחוב הרצל בקטע הרחובות הרשנזון - בני משה החל מהשעה 22:00 ועד השעה 5:00 בבוקר למחרת.
יש לפנות את הרכבים החונים בקטע הרחובות הסגור לתנועה בימי ביצוע העבודות, עד השעה 21:30.
עובדי תאגיד המים זמינים עבורכם בטלפון - 1-800-55-57-70
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה