עם פתיחת שנת הלימודים החדשה מערכת החינוך ברחובות מתחדשת בתוכניות חינוכיות חדשות. באגף החינוך החליטו לשים דגש השנה על הנושא הכאוב שנמצא כבר זמן רב על סדר היום הציבורי והחינוכי - חרמות ובריונות. על מנת להיאבק בתופעה במהלך שנת הלימודים הקרובה תתקיים תוכנית - "חרם לא בכיתה שלי" במטרה ליצור סביבה בטוחה לכל התלמידים. במסגרת התוכנית בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים (כיתות ד-ט) יקבלו פוסטר כיתתי עליו יחתמו תלמידי הכיתה לאחר שיח בנושא ובניית אמנה כיתתית/ שכבתית/ בית ספרית.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה