לאור המחסור החמור במנות דם בישראל, יתקיים היום (ראשון 19.9) אירוע התרמת דם בבית ספר ניצני המדע. קהילת בית הספר יחד עם חברת המועצה, אוה גור ופורום נשים רחובות יזמו את האירוע על מנת להציל חיים בישראל - כל מנת דם מספיקה ל3 אנשים.
כל תורם מקבל ביטוח דם משפחתי לשנה.
האירוע יתקיים הערב ראשון 19.9.21 בחניון בית ספר ניצני המדע - צ'חנובר 4
שעות: 16:30 עד 21:30
יש להגיע עם ת.ז
בני נוער בגיל 17-18 יש להגיע עם אישור מההורים
בני 65+ צריכים להצטייד באישור רפואי

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה