מכבי שעריים יצאה במוצ"ש (25.9) למשחק חוץ נגד הפועל בני לוד רכבת שהסתיים בתיקו. גם שעריים ובני לוד עלו למגרש עם המטרה להשיג ניצחון ונלחמו על מנת להשיג את שער היתרון. הראשונים להבקיע היו בני לוד אך שעריים לא נשארה מאחור והשיגה שיוויון עם שער של סהר לוי. למרות משחק טוב של שתי הקבוצות המשחק הסתיים בתיקו ובחלוקת הנקודות ביניהן. אוהדי שעריים שלא אהבו את התוצאה וקראו בסיום המשחק למאמן מוסא בן חיים להתפטר.
מכבי שעריים שמרה על מקומה בליגה- מקום 12.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

