הפגנות מטה חירום אקלימי הגיעו לרחובות
אמש התקיימה הפגנת תמיכה במטה החירום האקלימי מול מכון ויצמן, בהשתתפות של 45 תושבים, מפעוטות ועד אזרחים ותיקים, במטרה ללחוץ על הממשלה להכיר במצב החירום האקלימי.
לדברי המפגינים משבר האקלים כבר כאן, אין מה להתכחש לו, אך הוא עדיין לא מופיע במפת האיומים הלאומיים. "ישראל מתחממת בקצב מהיר פי שלושה משאר העולם, וישנם מחקרים רבים שמתווים לנו דרך פעולה מקומית להקל על המצב במדינה ואפילו בעיר!", אמרו המארגנים.
מטה החירום קורא לממשלה להכיר באמת המדעית כפי שהתפרסה בדוח האחרון של הIPCC ולקדם שורת צעדים שתואמים את המצב. לפירוט נוסף: היכנסו לפייסבוק שלנו!
מטה החירום קורא לכם להצטרף להפגנות התמיכה.
בפייסבוק https://www.facebook.com/events/546507963343907/?event_time_id=546508010010569
בוואטסאפ, לקבוצת ההפגנות של רחובות: https://chat.whatsapp.com/JE3OnV60Jnq6Tnfk7HAZQJ
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה