בעקבות עדכון מדיניות התו הירוק: העירייה מקימה היום שני 4.10 מתחם חיסונים לילי נוסף.
לאור שינוי המדיניות וכדי לאפשר לכמה שיותר תושבים לקבל תו ירוק, עיריית רחובות מקימה מתחם חיסונים עירוני לילי נוסף לכל התושבים. המתחם יפעל היום שני, 4.10 בין השעות 17:00-23:00 בהיכל הספורט ע"ש אוסי וזהר ברח' סירני 52, וניתן יהיה להתחסן בשלושת מנות החיסון:
חיסון ראשון לבני 12 ומעלה, כולל מבוגרים שטרם התחסנו;
חיסון שני למי שקיבל את מנת החיסון הראשונה לפני שלושה שבועות
וחיסון שלישי – ה"בוסטר" – לכל שכבות הגיל זאת במידה ועברו חמישה חודשים מתאריך קבלת החיסון השני.
ניתן לתאם מראש תור לחיסון במתחם החיסונים העירוני באמצעות הלינק>> https://www.rehovot.muni.il/appointments/appointments/
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה