ארגון "אם תרצו" קורא להגיע הערב שלישי 12/10 בשעה 19:00, לשערי בית החולים קפלן להפגנת מחאה על אי פיטורי האחים העובדים בבית החולים קפלן אשר העלו סרטון בו הם מחייכים ומצטלמים סלפי עם העצור המינהלי מוקדאד קוואסמה השובת רעב. את ההפגנה יזמו תנועת 'אם תרצו' יחד עם משפחות שכולות מפורום 'בוחרים בחיים'
להלן הודעת ארגון "אם תרצו"
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה