עיריית רחובות ממשיכה במבצע עידוד החיסונים ומזמינה את התושבים למתחם החיסונים שיפתח מחר באולם שז"ר.
במתחם תוכלו לקבל את שלושת מנות החיסון - ראשונה, שנייה ומנת הבוסטר.
מתי? יום ג' | 9.11 | 17:00 - 20:00 | אולם בי"ס שז"ר - רח' אסתר ואברהם בנארי 3
מומלץ להירשם לתור מראש בקישור >> bit.ly/3BN5UKM
תחלואת הקורונה ברחובות ליום שני 8.11.21
ציון רמזור וצבע יומי 3.53 ירוק
מספר חולים פעילים 143
מספר תושבים בבידוד 1,001
אחוז בדיקות חיוביות 1.11%
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה