בימים אלו הוקמה עצומה חדשה ברחובות המבקשת מראש העיר, רחמים מלול למנוע את כניסת ניידות חיסוני הקורונה לבתי הספר בעיר. לטענת ההורים הכנסת חיסוני הקורונה אל בתיה"ס מזמנת הפליה, אלימות, רמיסת זכויות התלמיד וההורים ועלולה לגרום לתופעה של חרמות ופגיעה נפשית בלתי הפיכה בילדים. כמו כן הם מבקשים לבצע הפרדה מוחלטת בין מוסדות החינוך שמטרתם ללמד לבין נושא החיסונים עליו רק ההורים יכולים להחליט.
לינק לעצומה:
https://www.atzuma.co.il/rehovotforthekids
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה